کد خبر: ۱۰۲۴۶۷
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۴/۱۵

همایش فصلی مدیران بیمه رازی

همایش فصلی مدیران بیمه رازی

سالن همایشهای ساختمان مرکزی بیمه رازی میزبان مدیران ستادی و مدیران استانهای سراسر کشور بود.

به گزارش دنیای بانک و بیمه، در این جلسه که در دونوبت صبح و عصر برگزار شد ، تبیین سیاستهای استراتژیک شرکت و چشم انداز آینده از مهمترین مباحث مطرح شده بود. در این گردهمایی که مهندس بختیاری مدیر عامل بیمه رازی دقایقی را به سخنرانی پرداخت ؛ ابتدا ضمن ابراز خرسندی از ظرفیت خوب تیم  مدیریتی در ستاد و استانها ، این شرکت را که دارای برندی خوشنام و قوی می باشد را شایسته کسب جایگاهی بسیار بالاتر از آنچه امروز هست، دانست. وی مهمترین هدف همایش را ضمن ایجاد نزدیکی و صمیمیت بیشتر، بحث افزایش فروش و نقدینگی عنوان کرد و البته تاکید داشت " فروش باید به نحوی باشد که ارزیابی ریسک درآن به دقت سنجیده شود چرا که عملکردها  بر مبنای سود حاصله  سنجیده خواهد شد و فروش بالا ولی غیر منطقی و توام با زیان، مقصود و مطلوب نخواهد بود" مهندس بختیاری در بخش دیگری از صحبتهایش با اشاره به شعار "داد" (دلسوزی، اخلاق مداری، دانایی)  به اهمیت بحث مشتری مداری پرداخت و بر افزایش کیفیت خدمت تاکید و به مدیران استانها توصیه نمود؛ با خدمت متفاوت و خوب به مشتریان وفاداری ایشان را به برند رازی حفظ نمایند. در این همایش همچنین معاون منابع انسانی، معاون توسعه بازارو فروش ، معاون برنامه ریزی و نو آوری، معاون مالی و اقتصادی ، معاون فنی و نیز مدیران استانها مطالب خود را مطرح و بیان نمودند.



برچسب ها
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربازديد‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به شبکه اطلاع رسانی دنیای بانک می باشد.
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ