کد خبر: ۱۰۲۷۲۶
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۵/۱

حرکت ایران کیش در لبه تکنولوژی

عضو هیئت مدیره ایران کیش گفت: ایران کیش در سال ۹۸ در لبه تکنولوژی و مطابق با نیازهای مشتریان و مخاطبین در حال حرکت است.
حرکت ایران کیش در لبه تکنولوژی

به گزارش دنیای بانک و بیمه،  احمد سلمانی آرانی با بیان اینکه ذات هر نمایشگاهی محصولات و خدمات نوینی است که در عرصه کسب و کار  برای ذینفعان و مشتریان، مردم و اصناف ارائه می دهد گفت : به طور مسلم حضور شرکت ایران کیش در نمایشگاه الکامپ موثر بوده است.

وی ادامه داد : ایران کیش در سال ۹۸ در لبه تکنولوژی و مطابق با نیازهای مشتریان و مخاطبین در حال حرکت است. سلمانی آرانی گفت : وجود ۵۲ محصول جدید طی چند ماه گذشته و ارائه آن به تمام ذینفعان طرف قراردادی این شرکت ، یک حرکت ارزنده است که در سطح کشور انجام گرفت.

وی تاکید کرد: شرکت ایران کیش مانند همیشه علاوه براینکه در عرصه های مختلف رتبه های بالایی را بین رقبا دارد در حوزه مسئولیت اجتماعی، اخلاق مداری و سلامت کاری نیز، این روند را طی می کند.

وی افزود : اینکه مدیر ایران کیش به عنوان بهترین مدیرسال انتخاب می شود و این شرکت رتبه ها و مدارک مختلفی از حوزه های مختلف رگولاتوری و ذینفعان دریافت کرده است اتفاق مبارکی است که در ادامه نیز می تواند وجود داشته باشد.

وی در باره تاکید خاص ایران کیش برروی محصول پات اظهار کرد: در حال حاضر برند پات با برند ایران کیش عجین شده است. پات یک نماد است که می تواند جمعی از خدمات نوین را در چتر خدماتی خودش متمرکز کند و بنابراین هیئت مدیره ایران کیش اراده دارد برند پات را تقویت کرده و در حفظ و نگهداری و در توسعه قلمرو آن تلاش کند. همین طور سیاست های تشویقی و انگیزشی دراین زمینه به اجرا گذاشته است .

سلمانی آرانی خاطر نشان کرد: اراده و استراتژی اول ما این است که پات بین همه مردم ،همه اصناف و ذینفعان به ویژه بانک ها و مشتریان بانک ها رسوخ کند. پات از حیث فنی لیاقت این را دارد که در رتبه های بسیار بالا قرار بگیرد و سرویس های خود را روزبه روزگسترش دهد.

 



برچسب ها
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربازديد‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به شبکه اطلاع رسانی دنیای بانک می باشد.
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ