کد خبر: ۱۰۳۴۵۱
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۶/۱۳

مدیرعامل بیمه آسماری در بازدید از شعبه ارس عنوان کرد:

اخلاق حرفه‌ای مهم‌ترین اصل هر کسب و کار

اخلاق حرفه‌ای مهم‌ترین اصل هر کسب و کاری است و این انتظار از همه نمایندگان وجود دارد که این مقوله را بسیار جدی بگیرند.

به گزارش دنیای بانک و بیمه، علیرضا یزدان دوست ، مدیر عامل بیمه آسماری به اتفاق هیات همراه ضمن بازدید از شعبه ارس با کارکنان و نمایندگان دیدار و گفتگو کردند.

مدیرعامل بیمه آسماری طی نشستی با حضور نمایندگان، با تأکید بر حرفه‌ای‌گری و تخصص‌گرایی در شبکه فروش در صنعت بیمه تصریح کرد: یک نماینده باید به صورت حرفه‌ای و جدی شغل و هدف خود را دنبال کند و نباید به این حرفه به عنوان شغل دوم نگاه کند. با بررسی در عملکرد نمایندگان موفق می‌توان متوجه شد که آنها افرادی هستند که حرفه خود را جدی گرفته‌اند و برای آن تلاش می‌کنند.

وی در ادامه تأکید نمود: اخلاق حرفه‌ای مهم‌ترین اصل هر کسب و کاری است و این انتظار از همه نمایندگان وجود دارد که این مقوله را بسیار جدی بگیرند، چرا که ممکن نیست بدون رعایت اخلاق و موازین قانونی در این صنعت ماندگار و موفق شد.

مدیر عامل بیمه آسماری همچنین با اشاره به اهمیت توازن پرتفوی شرکت عنوان کرد: طبق استراتژی تعیین شده در شرکت باید برنامه‌ریزی‌ دقیقی در جهت فروش بیشتر درتمامی بیمه‌ها انجام پذیرد و در همین راستا نیز از شبکه فروش انتظار می‌رود با افزایش دانش و مهارت خود و تلاش بیشتر همگام با استراتژی شرکت فعالیت خود را بهبود بخشند.

گفتنی است در پایان این جلسه ریاست شعبه و نمایندگان نیز مسائل خود را با مدیرعامل مطرح نمودند



برچسب ها
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربازديد‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به شبکه اطلاع رسانی دنیای بانک می باشد.
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ