کد خبر: ۱۰۴۲۶۰
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۷/۲۳

ضرورت ارتقای کیفی خدمات و محصولات بانک کارآفرین

اسمعیل برزنونی مدیر امور شعب بانک کارآفرین بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات و محصولات بانک تاکید کرد.

به گزارش دنیای بانک و بیمه،  برزنونی مدیر امور شعب این بانک در بازدید از شعبه بازار تبریز ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های همکاران این شعبه، بر ارتقاء کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده به مشتریان بانک تاکید کرد.

مدیر امور شعب همچنین با تعدادی از مشتریان این شعبه دیدار و رویکرد بانک مبنی بر برنامه‌ریزی برای پاسخگویی به انتظارات آنان را تصریح کرد.



ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربازديد‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به شبکه اطلاع رسانی دنیای بانک می باشد.
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ