کد خبر: ۱۰۷۰۳۲
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۹/۹

بیمه "ما" پیشرو در سامانه های مدیریت هوشمند

شرکت سهامی بیمه "ما" در راستای تکریم ارباب رجوع و بهبود عملکرد خود، اپلیکیشن مدیریت هوشمند و ارزیابی عملکرد بیمه "ما" را پس از ستاد و شعب سراسر کشور در دفاتر نمایندگان خود راه اندازی می کند.

به گزارش دنیای بانک و بیمه، شرکت سهامی بیمه "ما" در راستای تکریم ارباب رجوع و بهبود عملکرد خود، اپلیکیشن  مدیریت هوشمند و ارزیابی عملکرد  بیمه "ما" را پس از ستاد و شعب  سراسر کشور در دفاتر نمایندگان خود راه اندازی می کند.

 
به گزارش روابط عمومی ، شرکت بیمه "ما" با هدف تحول  در مدیریت تمام عناصر سـازمان  وهمچنین بهبود فرآیندهای موجود بین بیمه گر  وبیمه گذار نسبت به طراحی و راه‌اندازی اپلیکیشن  مدیریت هوشمند و ارزیابی بیمه "ما" در دفاتر نمایندگان سراسر کشور اقدام خواهد کرد.
 
در فاز اول این اپلیکیشن با توجه به اهمیت موضوع دریافت سریع و بر خط  نظرات کلیه مراجعین اعم از بیمه‌گذاران، زیان دیدگان و بیمه‌شدگان از کیفیت خدمات دریافت شده ، با همکاری شرکت آلونی و با شناسـنامه دار کردن تمـام عناصـر سـازمان اعـم از پرسـنل، نمایندگان، امـوال، اماکـن  وبیمه گـذاران  وایجاد امکان نظرسـنجی با اسـکن QR کـد توسـط بیمه گـذاران اقدام به  ارزیابی عملکـرد نماینـدگان، شعب و پرسـنل بیمه “ما” شده است.
 
 


برچسب ها
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربازديد‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به شبکه اطلاع رسانی دنیای بانک می باشد.
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ