کد خبر: ۱۰۷۹۵۲
۱۲:۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲

توضیح درباره اختلال نسخه iOS موبایل بانک‌ برخی از بانک‌ها

شرکت داتین با انتشار بیانیه‌ای درخصوص اختلال پیش آمده در نسخه iOS موبایل بانک‌های پاسارگاد، گردشگری، قرض‌الحسنه رسالت و توسعه تعاون توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش دنیای بانک و بیمه، این شرکت به عنوان ارائه دهنده راهکارهای نرم افزاری و زیرساختی بانکی به برخی از بانک‌ها اعلام کرد که  به‌دلیل تحریم‌های شرکت اپل، امکان بارگذاری اپلیکیشن‌های مالی در اپ استور وجود ندارد و تا به امروز شرکت‌هایی همچون داتین از راه‌حل‌های جایگزین که همان نصب مستقیم اپلیکیشن است، استفاده می‌کردند که متاسفانه این راه‌حل نیز از دیروز توسط شرکت اپل مسدود و به‌دنبال آن، ارائه خدمات بانکی روی تلفن‌همراه برای برخی از مشتریان بانک‌های پاسارگاد و قرض‌الحسنه رسالت، گردشگری و توسعه تعاون با مشکل مواجه شده است اما با توجه به اینکه هنوز تعدادی از کاربران به موبایل بانک این بانک‌ها دسترسی دارند، امید داریم بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

همچنین به‌منظور استمرار دسترسی کاربران به سامانه‌ها از طریق تلفن‌همراه، روش‌های جایگزین نیز در حال آماده‌سازی است که به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.



ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربازديد‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به شبکه اطلاع رسانی دنیای بانک می باشد.
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ