کد خبر: ۱۱۰۰۷۱
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱/۵

کوثر همواره در مسیر خدمت‌رسانی

مدیرعامل بیمه کوثر در دیدار و گفت‌وگو با کارکنان به‌صورت حضوری و برخط، در جریان روند پشتیبانی از فرایند صدور برخط بیمه‌نامه‌ها قرار گرفت.

به گزارش دنیای بانک و بیمه، ، مجید مشعلچی فیروزآبادی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد مبعث و نوروز، تاکید کرد: در روزهای شیوع ویروس کرونا به‌منظور تسهیل در خرید و تمدید بیمه‌نامه، شایسته است ارایه خدمات غیرحضوری و پشتیبانی از سامانه برخط را افزایش دهیم.

گفتنی است، وی با کارکنان بخش‌های مالی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و صدور بیمه‌‌نامه‌های اتومبیل دیدار و همچنین با کارشناسان واحد پشتیبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات که با توجه به شیوع بیماری کرونا به‌صورت دورکاری امور مربوط به پشتیبانی را انجام می‌دهند، با استفاده از ویدیو کنفرانس گفت‌وگو کرد.



برچسب ها
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربازديد‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به شبکه اطلاع رسانی دنیای بانک می باشد.
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ