کد خبر: ۸۸۱۰۹
۱۶:۶ - ۱۳۹۷/۸/۷

از مشتریان بانک ایران زمین تجلیل شد
در فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد

از مشتریان بانک ایران زمین تجلیل شد

در سفر اخیر مدیر امور شعب استانهای بانک از مشتریان برتر استان فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، در این مراسم حسینی مدیر امور شعب استانها ضمن تشکر و قدردانی از مشتریان ارزنده بانک، استراتژی بانک ایران زمین در بانکداری دیجیتال را ارائه خدمت براساس خواست مشتری دانست و اظهار داشت: امروزه یکی از دستاوردهای سیستم‌های نوین “مدیریت ارتباط با مشتری” است. که این امکان را برای ما ایجاد می‌کند که تعاملات خود را برپایه ارائه خدمات مطلوب، ارتباط پایدار و اثربخش با مشتری تعریف کنیم.

وی افزود: درواقع مدیریت ارتباط با مشتری، نظارت بر تمام پروسه ی خدمت رسانی به مشتری” از زمان آشنایی تا پایان ارائه خدمت یا محصول و کسب رضایت اوست. که این پروسه موجب می‌شود بانک و مشتری بتوانند در بلند مدت همکاری مطلوبی را داشته باشند.
مدیر امور شعب استانهای بانک ایران زمین در این مراسم ضمن گفتگو با مشتریان و اطلاع از نظرات آنها هدیه‌ای را به رسم یاد بود از طرف بانک به آنها اهدا کرد.


ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربازديد‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به شبکه اطلاع رسانی دنیای بانک می باشد.
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ