کد خبر: ۸۸۲۷۴
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۸/۱۳

جشنواره رشد با هدف حمایت از شبکه فروش
بیمه کوثر اعلام کرد؛

جشنواره رشد با هدف حمایت از شبکه فروش

جشنواره رشد بیمه ‌های عمروسرمایه ‌گذاری کوثر با هدف توسعه بیمه ‌های زندگی و حمایت مضاعف از شبکه فروش برگزار می ‌شود. رشد 49/7درصدی وصول بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته و توسعه فروش بیمه‌های زندگی ازجمله دستاوردهای برگزاری این جشنواره است.

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، به نقل از روابط‌عمومی و اعلام مدیر بیمه‌های زندگی بیمه‌کوثر؛ رشد 49/7درصدی وصول بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته و توسعه فروش بیمه‌های زندگی ازجمله دستاوردهای برگزاری این جشنواره است.

مرتضی‌ کامرانی خاطرنشان‌کرد: ایجاد رشد پایدار و فضای رقابتی سالم در شبکه فروش، تشویق و ترغیب نمایندگان به حفظ مشتریان و بیمه‌نامه‌های فعلی در کنار فروش بیمه‌نامه‌های جدید، ارزیابی نمایندگان با نگاه همه جانبه و عادلانه و براساس سرانه حق‌بیمه استانی، تشویق سرپرستی‌ها و نمایندگان به جذب اندوخته اولیه، واریز متفرقه و فروش بیمه‌نامه‌ها با روش پرداخت بلندمدت و در نهایت افزایش امتیاز نمایندگان در جشنواره از جمله ویژگی‌های برجسته این طرح است.

مرتضی کامرانی از برگزاری این جشنواره برای دومین سال متوالی خبر داد و گفت: این طرح از تیر ماه سال‌جاری آغاز و طی سه دوره سه‌‌ماهه پس از بررسی و ارزیابی عملکرد سرپرستی‌ها و نمایندگان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزیدگان این جشنواره در چهار گروه سرپرستی‌ها، نمایندگان کشوری و استانی برتر و بیمه‌گذاران منتخب معرفی می‌شوند، تصریح‌کرد: شرکت‌کنندگان در چهار حوزه فروش، حفظ مشتری، جذب اندوخته و رشد برگزیده می‌شوند و در پایان هر دوره جوایز ارزنده‌ای به منتخبان تقدیم خواهد شد.

مدیر بیمه‌های زندگی کوثر افزود: همچنین در هر دوره 30جایزه 10میلیون ریالی به قید قرعه به بیمه‌گذارانی که روش پرداخت حق‌بیمه آن‌ها سالانه یا شش‌ماهه است، اهدا می‌شود.



برچسب ها
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربازديد‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به شبکه اطلاع رسانی دنیای بانک می باشد.
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ