بانک رفاه

ارسال اقلام اهدایی بانک دی به زلزله‌زدگان

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، بنابر اعلامبانک دی، با وقوع زلزله در مناطق غربی کشور، کارکنان بانک دی با هدف کمک به خانواده‌های قربانیان و آسیب‌دیدگان حادثه تلخ و اندوه‌بار زلزله به‌صورت داوطلبانه یک تا پنج روز از حقوق خود را به خرید اقلام مورد نیاز هموطنان زلزله‌زده اختصاص دادند.

علاوه بر موادغذایی مورد نیاز با قابلیت ماندگاری طولانی مدت، با توجه به احتمال شیوع بیماری‌های عفونی در این مناطق، تعداد ۱۴دستگاه کانکس شامل سرویس بهداشتی و حمام سیار و نیز اقلام بهداشتی کودکان از جمله پوشک، شیر خشک و شیشه شیر خریداری شد.

با توجه به سرمای منطقه و در پیش بودن بارندگی، بخشی از کمک‌های نقدی کارکنان بانک دی به خرید وسایل گرمایشی از جمله پتو و تیوپ‌های نایلون به منظور استتار چادرهای زلزله‌زدگان اختصاص یافت.

لازم به ذکر است اقلام اهدایی به همراه نمایندگانی از بانک به استان کرمانشاه ارسال شد و با حضور رییس و کارکنان شعبه کرمانشاه بانک دی و نمایندگانی از جمعیت هلال‌احمر در بین زلزله‌زدگان توزیع شد.

 همچنین روند جمع‌آوری وجوه نقد به منظور کمک‌رسانی به مناطق آسیب‌دیده توسط کارکنان گروه مالی دی همچنان ادامه دارد و اقلام مورد نیاز هموطنان زلزله‌زده مجددا ارسال می‌شود.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا