بانک رفاه

استقبال از خدمات خودپردازهای بانک صادرات

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور ارائه خدمات مطلوب و متنوع به هموطنان در اقصی نقاط کشور، نسبت به نصب و راه اندازی ۴ هزار و ٩١٢ دستگاه خودپرداز اقدام کرده است. بانک متبوع برای افزایش رضایت مندی مشتریان، ضمن پایش و رصد عملکرد این دستگاه ها به صورت متمرکز و مستمر، ارتقاء کمی و کیفی عملکرد آنها را دستور کار قرار داده و با طراحی و عملیاتی کردن خدمات متنوع امکان دسترسی بیشتر مشتریان به خدمات سریع و آسان را فراهم ساخته است.
شایان توجه است که این بانک ٩٠٠ دستگاه خودپرداز را در تهران و ۴ هزار دستگاه را در استانها نصب و راه اندازی نموده است که علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان بانک به دارندگان کارت بانکها عضو شتاب نیز خدمات دهی دارند.
این گزارش حاکی از انجام روزانه به طور متوسط ۴١٧ تراکنش به ازای هر دستگاه بوده و در مجموع  هر روز بیش از ٢ میلیون تراکنش موفق انجام می شود.
این گزارش می افزاید: بانک صادرات ایران در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان علاوه بر خدماتی همچون: دریافت و پرداخت وجوه، اعلام مانده خرید شارژ ، انتقال وجه و…. امکان اعلام مفقودی کارت، پرداخت وجه بدون کارت و واریز وجوه به حساب موسسات عام المنفعه و خیریه نظیر: موسسه حمایت از کودکان سرطانی(محک)، ستاد بازسازی عتبات عالیات، کمیته امداد امام خمینی(ره) و آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) را نیز عملیاتی کرده است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا