بانک رفاه

اصلاح ساختار بانک رفاه

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، دکتر سهمانی افزود: در ساختار جدید ، حوزه های بانکداری شرکتی و اختصاصی ایجاد شده است و امیدواریم بیش از پیش به امور مشتریان و نیازها و خواسته های آن ها رسیدگی شود.
وی طبقه بندی مشتریان را بسیار مهم و حیاتی دانست و تصریح کرد: مشتریان بزرگ و خوشنام جایگاه ویژه ای نزد بانک دارند. باشگاه مشتریان بانک رفاه به همین دلیل تاسیس شده است و در آینده بیش از پیش تقویت خواهد شد.
مدیر عامل بانک رفاه بر تحقق انتظارات مشتریان به نحو مطلوب تاکید کرد و گفت: بانک رفاه در پایش های افکار سنجی و بازار سنجی میزان رضایت مشتریان را به صورت مستمر اندازه گیری می کند و نسبت به تقویت خدمات خود اقدام می کند. در تلاشیم با ارائه خدمات مطلوب در عمل، مشتری محور باشیم.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا