بانک رفاه

افزایش فروش برخط بیمه کوثر با هدایتگری شبکه فروش

به گزارش روابط‌عمومی و اعلام معاون فروش و درامدهای بیمه‌گری بیمه کوثر، با توجه به تمایل بیمه‌گذاران به استفاده از خدمات غیرحضوری، مسئولان و کارشناسان شرکت با تقویت خدمات شبکه فروش مبتنی بر فن‌اوری‌های نوین بسترهای افزایش رفاه بیمه‌گذاران را فراهم کردند.

محمد دنان افزود: افزایش تعامل و بهر‌ه‌مندی از ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های استارت‌اپی و نیز ارایه طرح‌های متنوع، بیمه‌نامه‌های ترکیبی، توسعه خدمات برخط در بخش صدور بیمه‌نامه‌ها و نیز اجرای پویش‌های تبلیغاتی موجب گسترش ارایه خدمات غیرحضوری به آحاد جامعه می‌شود.

 معاون فروش و درامدهای بیمه‌گری بیمه کوثر با بیان اینکه فروش برخط بیمه کوثر از طریق سامانه فروش شرکت، بسترهای فعال شرکت‌های استارت‌اپی و تلفنی صورت می‌گیرد، بیان‌کرد: با تبیین برنامه‌های مدون و نیز تحلیل و رصد دقیق بازار، اقدام‌های لازم برای ارایه طرح‌های نوین در بخش فروش و جذب بازار به صورت برخط صورت گرفته است.

وی مشارکت ۷۵درصدی نمایندگان در بخش فروش برخط را یکی از عوامل تاثیرگذار در توسعه فروش برخط دانست و گفت: از ابتدای سال تا کنون با همکاری ۵۸۸نماینده، ۲۳هزارو۳۵۴بیمه‌نامه به ارزش ۲۳۱میلیارد ریال صادر شده است.

معاون فروش و درامدهای بیمه‌گری بیمه کوثر از صدور ۷هزارو۹۵۰بیمه‌نامه به ارزش ۵۲میلیارد ریال از طریق سامانه فروش برخط شرکت به نشانی www. einsure.kins.ir خبر داد و خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر عموم جامعه با مراجعه به این سامانه می‌توانند بیمه‌نامه‌های  ثالث، حوادث انفرادی، آتش‌سوزی، مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان  و نیز درمان مسافرتی را بخرند.

محمد دنان با اشاره به اینکه همکاری با  اینشورتک‌ها و شرکت‌های استارت‌اپی یکی از عوامل افزایش سهم شرکت در فروش برخط است، تصریح‌کرد: با انعقاد قراداد با شرکت‌های بیمیتو، آپ، بیمه دات کام، ازکی، بیمه بازار و … تاکنون موفق به فروش ۱۲هزارو۷۸۵بیمه‌نامه به ارزش ۱۴۳میلیارد ریال شده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در راستای اصل مشتری‌مداری و حفظ بازارهای بالفعل، امکان صدور اقساطی  برای بیمه‌نامه‌های تمدیدی را فراهم کرده‌ایم، گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲هزارو۶۱۹بیمه‌نامه به ارزش ۳۵میلیارد ریال صادر شده است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا