بانک رفاه

افزایش میزخدمات بیمه‌ای موسسه کوثر

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، بنابر اعلامبیمه کوثر، براساس تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت بیمه‌کوثر و موسسه اعتباری کوثر تعداد ۲۷میز خدمات بیمه‌ای جدید در باجه‌های منتخب موسسه در سراسر کشور راه‌اندازی شد.

امیر سلامی‌فر، رییس اداره نمایندگان بیمه‌کوثر، هم‌افزایی خدمات به مشتریان، یکپارچه‌سازی و درآمدزایی هدفمند از منابع مالی موجود را یکی از اهداف راه‌اندازی میز خدمات بیمه‌ای در شعب موسسه برشمرد و خاطرنشان‌کرد: این هدف نیز بخشی از انتظارات و استراتژی مورد نظر مدیران ارشد دو مجموعه مالی و بیمه‌ای کوثر است.
وی بیان‌کرد: ارایه خدمات بیمه‌ای به موازات سایر خدمات اقتصادی و مالی، راهگشا و تسهیل‌کننده بخشی از نیازهای جامعه هدف و جز اهداف و برنامه‌های کلان مورد نظر دو مجموعه به‌عنوان خدمتی متمایز است.
وی با بیان اینکه تعداد میزهای خدمات بیمه‌ای در آینده نزدیک به ۱۵۰میز می‌رسد، تصریح‌کرد: مخاطبان با مراجعه به میزهای خدمات بیمه‌ای در شعب موسسه علاوه‌ بر خرید بیمه‌نامه عمر مانده‌ بدهکار برای وام‌های دریافتی از موسسه می‌توانند از دیگر خدمات ارایه شده ازسوی بیمه‌کوثر بهره‌مند شوند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا