بانک رفاه

باشگاه مشتریان بانک آینده ۵ میلیونی شد

وی با ابراز خشنودی و رضایت از خدمات متنوع و پرکاربرد بانک آینده گفت: «نام و آوازه این بانک را از سایرین شنیده بودم و فرصتی به دست آمد تا با مراجعه به شعبه شهریار بانک آینده، افتتاح حساب کنم تا از خدمات و محصولات آن به خصوص سامانه کیلید بهره مند شوم.»
بر اساس این گزارش، کادر حرفه ای، تنوع خدمات و محصولات بانکی، تسریع در انجام امور بانکی، دارا بودن سامانه بسیار پرکاربرد کیلید و در دسترس بودن شعبه، از جمله دلایل این مشتری برای انتخاب بانک آینده بوده است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا