بانک رفاه

بانک آینده ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ گرفت

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، در راستای تحقق استراتژی پیشرانی مشتریان و تشخیص به هنگام نیازهای آن‌ها، و هم‌چنین پاسخ‌گویی مؤثربه خواسته‌ها و نیازهای مشتریان،بانک آینده ضمن طراحی کانال‌های ارتباطی متنوع جهت ارتباط با مشتریان،به‌منظور نظام‌مند نمودن سازوکار پاسخ‌گویی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات آن‌ها؛ نسبت به استقرارالزامات نظام مدیریت رسیدگی به شکایاتا قدام نموده و پس از انجام مرحله ممیزی، موفق به دریافت گواهینامه ایزو 10002:2014 ازممیز معتبر خارجی گردید.

داشتن کمترین میزان مغایرت با استاندارد، تنوع کانال‌های ارتباطی وسهولت دسترسی مشتریان، نظرسنجی و پایش مستمر نظرات و شکایات مشتریان و توسعه سیستم ها در سطوح عملیاتی و شعب بانک، از مهم‌ترین نقاط قوت درگزارش ممیزی خارجی،عنوان گردیده است.
نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا