بانک رفاه

بانک ایران زمین در جمع سازمان های با بیشترین درصد پاسخگویی به مخاطبان

سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات که راهی برای ارتباط بی واسطه مخاطبان با مدیران سازمان های پاسخگوست، هزاران سازمان عضو دارد که از طریق ثبت پیام های مردمی، به آنها پاسخگو خواهند بود.

اطلاعات موجود نشان می دهد که بانک ایران زمین با پاسخگویی ۱۰۰ درصدی به سوالات و درخواست های ثبت شده در سامانه، بیشترین میزان پاسخگویی به سوالات را داشته است.

این بانک از سال ۱۳۹۶ عضو سامانه شده است و پاسخگویی در آن برعهده محمد حسین استاد، مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا