بانک سپه در حمایت از حقوق مصرف‌کننده برتر شد

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، بنابر اعلام بانک سپه؛ پس از ارزیابی‌های صورت گرفته توسط شورای ارزیابی دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در خصوص شاخص‌های پنجگانه دستورالعمل اجرایی ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، این بانک با کسب امتیاز کامل در همه شاخص‌ها در بین ۸۶ دستگاه ارزیابی شده در استان موفق به دریافت لوح استانی «سطح یک» شد و در شمار ۱۰ دستگاه اجرایی که حداکثر امتیاز را کسب کرده‌اند قرار گرفت.

بر اساس این گزارش جدول شاخص‌های مورد ارزیابی و امتیاز کسب شده توسط بانک سپه به شرح جدول ذیل است:

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا