بانک سپه در چین، کره جنوبی و عراق شعبه می زند

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، «محمدکاظم چقازردی» روز یکشنبه اظهار داشت: افتتاح این شعب با توجه به پیش بینی های صورت گرفته درباره احتمال افزایش حجم مبادلات تجاری در دستور کار است.وی درباره انطباق شعب خارج از کشور این بانک با قوانین و مقررات بین المللی و محلی، اظهار داشت: بانک سپه در شعب خارجی خود برای مطابقت فعالیت های خود با مقررات محلی کشور میزبان و پایش همه فعالیت ها و عملکرد این شعب با آخرین قوانین و مقررات و استانداردهای بین المللی نظیر مبارزه با پولشویی، واحدی به نام تطبیق راه اندازی کرده است.
چقازردی یادآور شد: 575 فقره سند در حوزه فعالیت ارزی به ارزش 556 میلیون یورو در پنج ماه نخست سالجاری در شعب خارج از کشور بانک سپه ثبت شده است.
رئیس هیات مدیره بانک سپه از رشد 134 درصدی فعالیت های ارزی بانک سپه در چهار ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن خبر داد و افزود: رقم فعالیت های ارزی این بانک در چهار ماهه نخست سالجاری به 5 میلیارد و 800 میلیون دلار رسید.
به گفته وی، در همین مدت 61 میلیون دلار ضمانت نامه ارزی توسط بانک سپه صادر شد.
چقازردی با اشاره به تجهیز شعب خارجی بانک سپه بعد از رفع تحریم های بین المللی، خاطر نشان کرد: این بانک برای کمک به تسریع و تسهیل صادرات غیر نفتی و واردات مواد اولیه و ماشین آلات برای رونق تولید داخلی گسترش ارتباط با بانک های خارجی را به طور جدی دنبال می کند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا