بانک رفاه

بانک سینا چقدر سود تقسیم کرد؟ هیات مدیره جدید را بشناسید

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک سینا(سهامی عام) به منظور انتخاب اعضای جدید هیأت‌مدیره این بانک ساعت 10 صبح روز جاری برگزار شد و سهامداران محسن خدابخش، علی ابدالی، هاشم آقازاده، اکبر جلیلی و احمد سلمانی آرانی به عنوان اعضای اصلی هیأت‌مدیره بانک سینا برگزیده شدند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، در این مجمع که با حضور دارندگان بیش از 81 درصد از سهام بانک در باغ پردیس تهران برگزار شد، با رأی اکثریت سهامداران، اعضای جدید هیأت‌مدیره بانک سینا انتخاب شدند.
بر این اساس، محسن خدابخش، علی ابدالی، هاشم آقازاده، اکبر جلیلی و احمد سلمانی آرانی به عنوان اعضای اصلی هیأت‌مدیره بانک سینا برگزیده شدند.
همچنین در این مجمع، چنگیز مروج و فرهاد متین‌نفس نیز به عنوان دو عضو علی‌البدل هیأت‌مدیره بانک سینا انتخاب شدند.

تقسیم سود 48 ریالی به ازای هر سهم

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سینا(سهامی عام) با حضور سهامداران در باغ پردیس تهران برگزار شد.

در این مجمع که ساعت ۸ صبح امروز با حضور دارندگان بیش از 77 درصد از سهام بانک به صورت حضوری و برخط برگزار شد، پس از ارائه گزارش عملکرد بانک در سال مالی گذشته توسط علی ابدالی، مدیرعامل و قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 29 اسفند 1402 این بانک به تصویب رسید.
در این مجمع سهامداران حاضر با تقسیم سود 48 ریالی به ازای هر سهم موافقت کردند. همچنین با رأی سهامداران، روزنامه‌های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های بانک انتخاب شدند.
در این جلسه سازمان حسابرسی به عنوان بازرس و حسابرس بانک در سال مالی 1403انتخاب شد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا