بانک رفاه

بانک کارآفرین ۶۶٫۳ میلیارد سود کرد

به گزارش دنیای بانک و بیمه، رشد ۶ درصدی سود بانک از محل تسهیلات پرداختی و افزایش ۷۸ درصدی سود ناشی از سرمایه‌گذاری و سپرده‌گذاری در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال باعث شد تا جمع درآمدهای مشاع بانک کارآفرین ۱۷ درصد رشد کند. از جمله نکات بسیار مهم تغییر نکردن سهم سود سپرده‌گذاران بانک در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال دارد که این مساله باعث شده تا سهم بانک از درآمدهای مشاع رشدی ۲۱۲ درصدی را تجربه کند و از ۷۷ میلیارد و ۹۱۱ میلیون تومان به ۲۴۲ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان برسد.

کارنامه مدیریتی حمید تهرانفر و سایر اعضای هیات مدیره این بانک خصوصی ایران نشان می‌دهد که درآمدهای اختصاصی بانک ازمحل کارمزدها، مبادلات ارزی و سایر درآمدها رشدی ۳۵ درصدی را تجربه کند که دلیل این جهش درآمدهای بانک کارآفرین رشد ۵۳ درصدی سود فعالیت‌های غیرمشاع، افزایش ۳۶ درصدی درآمد کارمزدها، افزایش ۵۱ درصدی در نتیجه داد و ستدهای ارزی و ۱۱ درصدی سایر درآمدها بوده است. نتیجه اینکه بانک کارآفرین در نیمه نخست امسال توانسته است ۱۱۴ درصد بیشتر از نیمه نخست پارسال درآمد کسب کند. این در حالی است که هزینه‌های بانک تنها ۳۲ درصد بیشتر شده است.

صورت‌های مالی حسابرسی نشده بانک کارآفرین نشان می‌دهد که زیان انباشته بانک از ۱۱ میلیارد تومان نیمه نخست پارسال به سود انباشته ۱۰۸ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومانی تغییر کرده است. این بانک خصوصی ایران هم اکنون ۸۵۰ میلیارد تومان سرمایه ثبت‌شده دارد.

 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا