بانک رفاه

بدون کارت از خودپردازهای بانک رفاه پول بگیرید!

به گزارش دنیای بانک، بانک رفاه کارگران برای رفع این نیاز و پایان دادن به دغدغه شما، یک پیشنهاد ویژه دارد و به شما و فرزند یا همسر یا هر کس دیگر کمک می‌کند بدون در اختیار داشتن کارت بانکی پول نقد بگیرد. تنها کافی است یک بار به یکی از شعب بانک بروید و پس از آن راحت پول نقد دریافت کنید و حتی پول به دست همسر، فرزند یا دوست خود برسانید. بله این کار به راحتی و در امنیت کامل قابل انجام است چون شما مشتری ویژه بانک رفاه هستید.

• پول نقد بدون کارت بانکی
اگر مشتری بانک رفاه هستید، بدون کارت بانکی، آسان و راحت از دستگاه‌های خودپرداز بانک در سراسر کشور پول برداشت کنید. این یک خدمت ویژه در راستای مشتری‌مداری است و با بروز رسانی خدمات الکترونیکی این بانک خوشنام همه مشتریان می‌توانند از امکانات خاص و متمایز بهره‌مند شوند.
در تازه‌ترین تحول، این بانک قدیمی و صمیمی با توسعه خدمات کارت بانکی و آسان‌ کردن انجام کارها برای مشتریان دارای رفاه کارت همراه، یک خدمت ویژه در نظر گرفته به گونه‌ای که بتوان تنها با یک کد اختصاصی به جای رفاه کارت همراه، از همه خودپردازهای بانک اقدام به برداشت پول کرد.
تنها با یک بار مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه بانک رفاه، می‌توانید کد ویژه خود را دریافت و پس از آن اقدام به برداشت پول از حساب‌تان کنید بدون اینکه کارت بانکی همراه داشته باشید. به همین منظور کافی است وقتی به شعبه می‌روید، یک فرم درخواست برداشت بدون کارت را تکمیل کنید و پس از آن کد اختصاصی دریافتی را به همراه رمز دوم رفاه کارت خود را وارد کرده تا کارتان راحت و با امنیت کامل انجام شود.
وجه ممتاز خدمت جدید برداشت بدون کارت از دستگاه‌های خودپرداز بانک رفاه این است که یک کد 10 رقمی به انتخاب مشتری صادر می‌شود و علاوه بر آن می‌توان برای برداشت وجه تا سقف یک میلیون تومان از رمز ثابت و برای برداشت پول بیشتر تا سقف معین شده برای همراه کارت رفاه تنها با واردکردن رمز دوم پویا اقدام کند. البته این خدمت خاص برای مشتریان بانک رفاه در همه دستگاه‌های خودپرداز، کیوسک‌های الکترونیکی و CRS در هر ساعت از شب یا روز و بدون حضور در شعب بانک رفاه قابل استفاده است.

• این کد مخصوص شماست!
کد اختصاصی یک کد یا شماره 10 رقمی به انتخاب یا دلخواه شماست که توسط شعبه بانک ثبت و در اختیارتان قرار می‌گیرد و پس از آن این کد ویژه مثلا شماره ملی خودتان جای کارت فیزیکی خواهد بود و می‌تواند با این کد و رمز ثابت و یا پویا پول دریافت کنید. در حال حاضر سقف بردشت روزانه پول از خودپردازها چه بدون کارت و چه با کارت برای مشتریان عادی 200 هزار تومان برابر مقررات بانک مرکزی است. اما بانک رفاه سقف برداشت وجه برای بازنشستگان یا مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی را 2 برابر در نظر گرفته یعنی 400 هزار تومان در هر شبانه روز.

• ما همه یک خانواده‌ایم!
برداشت وجه یا پول بدون کارت بانکی به چه کار آید؟ این سوال شاید سوال خیلی‌ها باشد. پاسخ سوال را با مثال می‌توان راحت دریافت کرد. به این وضعیت فکر کنید و شاید برای شما هم اتفاق بیافتد.
تصور کنید بازنشسته تامین اجتماعی یا مستمری‌بگیر این سازمان هستید و نیاز به پول نقد دارید اما به دلیل ترافیک، خستگی، کسالت و هر علت دیگر نمی‌توانید خودتان به خودپرداز بانک رفاه بروید اما فرزند، نوه یا عروس و دامادتان می‌‌خواهند به دیدارتان بیایند. کافی است از آنها بخواهید به یکی از نزدیک‌ترین خودپردازهای بانک رفاه بروند، کد ویژه را برای آنها پشت تلفن می‌خوانید و رمز را اعلام می‌کند تا آنها مبلغ درخواستی شما را دریافت کرده و برایتان بیاورند.
فکر کنید فرزندتان در یکی از شهرها دانشجو یا سرباز است به شما زنگ می‌زند و درخواست پول نقد می‌کند. خیلی راحت به او می‌گوید نگران نباشد و به محض حضور در یکی از خودپردازها یا کیوسک‌های پرداخت الکترونیکی بانک رفاه، تماس بگیرد. درست حدس زده‌اید کارتان راحت شده چون بانک رفاه مسیر را هموار کرده، به نحوی که شما کد اختصاصی و رمز را برای فرزندتان می‌خوانید و آنها می‌توانند پول بگیرد. به این ترتیب همانند سال‌های دور که به فرزندان پول تو جیبی می‌دادید، حال از فاصله دور این کار را بانک رفاه به نمایندگی از شما انجام می‌دهد.
حالا سناریوهای بعدی را خودتان حدس بزنید و ببینید با کد ویژه بانک رفاه، چگونه می‌توان پول نقد گرفت یا به دست دیگری رساند بدون اینکه از خانه خارج شده باشید. پیشنهاد می‌شود در دورهمی‌های خانوادگی بیشتر درباره خدمات غیرحضوری و آنلاین بانک رفاه صحبت کنید و تجربه شیرین خود را با همکاران و دوستان به اشتراک بگذارید. این حق شماست که از بانک خودتان خدمات بیشتر، بهتر، آسان‌تر و بهتر بخواهید و این وظیفه بانک رفاه است که به شما خدمات شایسته ارائه دهد. چرا که ما همه یک خانواده هستیم. خانواده‌ای به نام خانواده بزرگ و صمیمی بانک رفاه در سراسر ایران.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا