بانک رفاه

بلوغ خدمات بیمه مرکزی در حوزه الکترونیک

به گزارش دنیای بانک و بیمه، رییس مرکز فاوا بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از توجه مجریان، داوران و سیاستگذاران جایزه یادشده نسبت به پیروی از استانداردهای بین المللی در حوزه فناوری تاکید کرد و گفت: حرکت در مسیر فناورانه، تمرکز بر فرایند تولید و ارائه خدمت است و امیدواریم در سال جاری و اوایل سال آینده بیش از بیست خدمت جدید را در این حوزه به خدمات پیشین، اضافه کنیم.

وی شاخصه‌هایی نظیر حضور در وب، اطلاع رسانی دقیق و سریع، بحث‌های تراکنشی و مشارکت پذیری را از مولفه های مهم این جایزه دانست و اظهارداشت: با اصلاح و تکمیل فرآیندهای سازمانی و بازنگری در آن تلاش می‌کنیم تا سازمانی چابک تر و کارآمدتر داشته باشیم.
مهندس نعمتی تصریح کرد: با تمهیدات صورت گرفته در راستای اجرای پروژه نظارت پیشگیرانه، به زودی اطلاعات بیمه‌های رشته‌های بیمه باربری، آتش سوزی ،بدنه و درمان نیز مانند بیمه شخص ثالث به صورت آنلاین در سامانه سنهاب قابل دسترسی خواهد بود.
وی از آیین‌نامه‌ها و ابزار مختلف نظارتی برای توسعه این پروژه یاد کرد و افزود: برای تحقق دولت الکترونیک باید تمامی سازمان ها خود را به ابزارهای الکترونیکی مجهز کنند که خوشبختانه بیمه مرکزی در حوزه بلوغ الکترونیکی به لحاظ قدمت سرویس ها کیفیت و ارائه سرویس های واقعی در بین سازمان های دولتی به عنوان یک الگو معرفی شده است.
گفتنی است در بین یکصد و پنج دستگاه دولتی مرکز فنآوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی توانست در رشته "دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی" عنوان اول را کسب کند.

 
نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا