بیمهنامه مسافرتی بیمه سامان
به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، بیمه سامان با در نظر تمام ریسکهای مسافرین، محصول جامعی ارائه کردهاست که در آن کلیه ریسک های شما، قبل از شروع سفر، حین آن مد نظر قرار گرفته است،شما می توانید بیمه مسافرتی خود را از طریق وب سایت بیمه سامان به آدرس www.si۲۴.ir، باجههای مستقر در فرودگاه امام خمینی (ره)، شعب بانک سامان، آژانسهای مسافرتی طرف قرارداد نمایندگان بیمه سامان و همین طور کلیه نمایندگی های بیمه سامان دریافت کنید.
شما چمدان را بسته و آماده سفر هستید و به هر دلیلی سفر شما لغو میشود.
* بدلیل بیماری و یا حادثهای برای شما یا همراهتان، فوت نزدیکان و یا … مجبور به بازگشت از سفر خود هستید و هزینه زیادی برای سفر خود کردهاید.
* شما در سفر هستید و مشکل پزشکی برای شما ایجاد شده و قادر به پرداخت صورت حساب هزینههای آن نیستید.
* بدلیل شرایط آب و هوایی و غذاهای نامناسب دچار گرمازدگی، مسمومیت و بیماری شده و نیاز به مراقبت های پزشکی دارید.
* چمدان خود را در فرودگاه گم کرده اید و نیاز به وسایل ضروری دارید.
* کیف خود را گم کردهاید و داروهای شما در آن بوده است. شما نیاز به خرید دارو هایتان دارید.
* کیف پول و مدارک شما به سرقت رفته است و شما به پول و مدارک جدید نیاز دارید.
* شما در سفر هستید و به دلایلی سفر شما کنسل شده و ناچار به بازگشت هستید.
بیمه سامان با در نظر تمام ریسکهای مسافرین، محصول جامعی ارائه کردهاست که در آن کلیه ریسک های شما، قبل از شروع سفر، حین آن مد نظر قرار گرفته است، خدمات پس از فروش بیمه مسافرتی بیمه سامان عبارتند از:
·هزینههای فوریتهای پزشکی، پرداخت هزینههای پزشکی در مقصد مسافرین (انحصارا توسط بیمه مسافرتی سامان)
·اپراتور فارسی زبان 24 ساعت، 7 روز هفته
·خدمات کمکرسانی 24 ساعته هفت روز هفته
·پرداخت هزینهها در مقصد تا سقف 50000 یورو
·پرداخت هزینههای ناشی از مفقودی چمدانها
·جبران هزینههای ناشی از وقفه سفر
·هزینههای فوریتهای دندانپزشکی
·بیمه سرقت و آتشسوزی منزل در زمان سفر
·آمبولانس هوایی (درصورت نیاز)
·مشاوره حقوقی در مقصد و پرداخت هزینههای دعاوی
·جبران هزینههای ناشی از کنسلی سفر
در زمان بروز خسارت چگونه عمل کنم؟
هنگام وقوع حادثه بیمهگزار باید با تماس با یکی از شمارههای یاد شده در بیمه نامههای مسافرتی سامان 009614548356 و یا 009889302302 ، تماس بگیرد و ضمن ارائه شماره بیمه، واقعه را شرح دهد. پسازآن، شرکت کمکرسان (Mideast) اقدامات لازم را برای پیگیری حادثه انجام میدهد. پس از پیگیری و تعیین میزان خسارت، هزینه خسارت یا به حساب بیمهگزار و یا به حساب ارگانی که بیمهگزار طی حادثه درگیر شده است (بیمارستان، دادگاه یا …)، واریز میشود و لازم نیست بیمهگزار هزینهای را به صورت شخصی تقبل کند. در صورت نیاز، کارگزاری از طرف شرکت کمکرسان اعزام میشود. اگر به دلایلی امکان پرداخت هزینهها و خسارات حین سفر پیش نیاید، پس از بازگشت از سفر و تماس با شرکت بیمه سامان و اطلاع از مدارک موردنیاز، بیمه شده با در دست داشتن مدارک، یا از طریق پست مدارک به ستاد بیمه سامان به نشانی: تهران، ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، بن بست چهارم، پلاک 5، طبقه اول، مراجعه کرده و بعد ازا اعلام خسارت طی مدت 10 روز تا دو هفته خسارت خود را دریافت میکند.
دریافت شرایط عمومی بیمه مسافرتی سامان
دانلود بروشور بیمه مسافرتی سامان