بانک رفاه

بیمه دی، حامی فرهنگ “جان‌بخشی” معرفی شد

به گزارش دنیای بانک و بیمه، مراسم امضای تفاهم نامه پوشش بیمه خانواده جانبخشان بین شرکت بیمه دی با نمایندگی محمدرضا کشاورز مدیرعامل این شرکت و کتایون نجفی‌زاده مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با هدف پوشش بیمه خانواده اهداکنندگان عضو و توسعه فرهنگ اهدای عضو برگزار شد.
در مراسم مذکور نجفی‌زاده، به ارائه آمار و توضیحاتی در باره پیوند و اهدا عضو در کشور پرداخت و گفت: سالانه در کشور بین ۵ تا ۸ هزار نفر با مرگ مغزی از دنیا می‌روند و اعضای بدن نیمی از افراد مرگ مغزی شده قابلیت اهدا دارد.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته اعضای بدن ۹۲۶ مرگ مغزی در کشور اهدا شد، ادامه داد: در سال ۹۷ اعضای بدن ۲ هزار مرگ مغزی اهدا نشد؛ در حالی که هر فرد مرگ مغزی بین یک تا ۸ عضو می‌تواند اهدا کند و اگر تصور را بر این بگذاریم که خانواده فرد مرگ مغزی شده دیر رضایت به اهدا بدهند و اگر ۳ عضو فرد مرگ مغزی قابلت اهدا داشته باشد، با اهدا نکردن اعضای بدن این ۲ هزار مرگ مغزی، ۶ هزار ارگان سالم به زیر خاک رفته است؛ از طرفی روزی ۷ تا ۱۰ نفر به دلیل نرسیدن عضو پیوندی از دنیا می‌روند.
نجفی‌زاده در باره تفاهم‌نامه میان بیمه دی و انجمن اهدا عضو اظهارکرد: ذات شرکت‌های بیمه در تمامی کشورهای دنیا، ایجاد احساس آرامش و آسایش است، آرامشی که پس از‌جبران خسارت ایجاد می‌شود و این موضوع رابطه بسیار نزدیکی به مفهوم اهدای عضو دارد. جبران پس از خُسران و اهدا عضو می‌تواند زندگی دوباره به فرد نیازمند عضو اهدا کند و به عنوان نماینده جامعه اهدا عضو از طرح بیمه دی در جهت ایجاد پوشش بیمه خانواده‌های اهدا کننده عضو، استقبال می‌کنم.
در ادامه مراسم، مدیرعامل بیمه دی در باره تفاهم‌نامه بیمه خانواده جانبخشان اظهار کرد: شرکت بیمه دی در سال ۱۳۹۷ با فروش ۳۵،۸۷۳ میلیارد ریال حق بیمه به عنوان سومین شرکت بیمه در کشور (دومین شرکت بیمه خصوصی) توانسته پس از اخذ تائیدیه کفایت ذخایر فنی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و طبق صورت‌های مالی حسابرسی شده به سود ۱۰۲۸ میلیارد ریالی دست یابد که این امر نشان از موفقیت این شرکت در دست‌یابی به اهداف مورد نظر و سیاست‌های شرکت بیمه دی است.
کشاورز اظهار کرد: هم اکنون که شرکت بیمه دی توانسته در رسالت اصلی خود موفق باشد، مسئولیت اجتماعی که یکی از مهم‌ترین رکن برندهای مطرح اقتصادی در تمامی جوامع است مورد توجه این شرکت قرار گرفته و امروز در این نشست خبری، بیمه دی به صورت رسمی وارد حوزه با اهمیت اهدا عضو و حمایت از این حرکت خداپسندانه می‌شود. فعالیت موثری که همخوانی زیبایی با مفهوم صنعت بیمه در گسترش چتر حمایت و همراهی با مردم عزیزمان دارد.
وی ادامه داد: مسوولیت اجتماعی، علیرغم تفکر برخی از برندهای اقتصادی، یک حرکت تبلیغاتی نیست، بلکه از نظر بیمه دی، مسئولیت
اجتماعی یک وظیفه است، وظیفه‌ای که تمامی افراد و در جایگاه‌های بزرگتر، تمامی شرکت‌ها و سازمان‌ها باید در قبال جامعه خود متعهد باشند.
کشاورز افزود: بیمه دی در سال‌های اخیر خدمت به جامعه ایثارگران را در دستور کار خود قرار داده و ریشه بیمه دی با مفهوم ایثار و فداکاری عجین شده و از سوی دیگر حمایت از ایثارگران جان‌بخش، فعالیت مهم اجتماعی در زمنیه حفظ جامعه و ادامه آرمان‌های ایثارگران و شهدا است.
 مدیرعامل بیمه دی ادامه داد: جان‌بخشی یک افتخار ملی و معنوی است و بسیار خرسندم که بیمه دی افتخار دارد در ایجاد مفهوم “جان‌بخش” سهیم باشد. در جهت توسعه فرهنگ جان‌بخشی، همه ما مسئول و سهیم هستیم و بیمه دی نیز حمایت از خانواده‌های جان‌بخش را وظیفه خود می‌داند و امیدواریم بتوانیم به میزان توان خود در افتخار جان بخشی سهیم باشیم.
در حاشیه این مراسم میرموسوی، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی بیمه دی با اعلام برپایی شنواره هنری جان‌بخش گفت: این جشنواره با حمایت بیمه دی و با نظارت انجمن اهدا عضو در حوزه تندیس‌سازی و با هدف معرفی تندیس جان‌بخش با حضور هنرمندان‌ مطرح کشور برگزار خواهد شد.
گفتنی است: در پایان این مراسم، تفاهم‌نامه میان بیمه دی و انجمن اهدا عضو امضا شد و بیمه دی به صورت رسمی به عنوان حامی فرهنگ ” جان‌بخشی” معرفی شد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا