بیمه کوثر ۳گواهینامه مدیریت کیفیت گرفت
به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، مسعود طاهری رییس اداره سازماندهی و توسعه مدیریت برنامهریزی و پایش عملکرد بیمهکوثر اعلامکرد: این شرکت موفق به دریافت گواهینامههای استاندارد بینالمللی راهنمایی برای رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۴)، راهنمایی برای سنجش رضایت مشتریان (ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۲) و استاندارد بینالمللی مدیریت کیفیت آموزش (ISO۱۰۰۱۵) شد.
طاهری با بیان اینکه مشتری مهمترین ناظر بر فعالیتهای شرکت است، گفت: این شرکت بهمنظور ارتقای سیستم مدیریت کیفیت، اصلاح و بهبود فرایندها و بهبود عملکرد و همچنین تحقق آییننامه شماره "۷۱" مصوب شورایعالی بیمه (با موضوع حمایت از حقوق بیمهگذاران، بیمهشدگان و صاحبان حقوق آنها)، اجرای فرایند شناسایی، مستندسازی، پیادهسازی و انطباق با الزامات قانونی برای کسب سه استاندارد ایزو در حوزه مدیریت کیفیت را در دستور کار خود قرار داد.
وی افزود: اخذ این استانداردها مرهون تلاشهای بیشائبه و خالصانه تمامی همکاران در بخشهای مختلف شرکت است.