بانک رفاه

تبلیغات شهری بیمه دی دوم شد

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، بیمه دی اعلام‌کرد: در ماه مبارک رمضان، ۵۰ برند و شرکت معتبر به منظور ارائه تبلیغات محیطی در سطح شهر با محتوای ماه‌رمضان مشارکت داشتند که بیمه دی توانست با کسب آرا و امتیازی مطلوب، مقام دوم را از نظر محتوا، زیبایی و مفهوم کسب کند.

بنابر اعلام بیمه دی، بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی که توسط ۵۰ برند مطرح کشور، مفاهیم و موضوعات مرتبط با ماه مبارک رمضان را به نمایش در آوردند، توسط گروهی کارشناس و متخصص در حوزه‌های شهری، روانشناختی، مذهبی و صنعت تبلیغات مورد بررسی و تحلیل قرار گرفتند که با تاکید بر میزان جذب آرای مخاطب خاص و مردمی، بیلبورد تبلیغاتی ماه‌رمضان بیمه دی توانست رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

همچنین پیش از این آگهی تلویزیونی شرکت بیمه دی نیز جزو تبلیغات منتخب سال شناخته شده بود

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا