بانک رفاه

تداوم همکاری بانک ملت و ذوب آهن

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، مجید ابراهیمی در دیدار با مدیر عامل شرکت ذوب آهن و بازدید از خط تولید با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور، گفت: حفظ اشتغال، افزایش و توسعه تولید و صنعت وظیفه همه مسئولان است.وی گفت: امیدواریم بانک ملت بتواند نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کند.

ابراهیمی مذاکره با مدیر عامل و مسئولین ذوب آهن اصفهان را مثبت ارزیابی کرد و گفت : ذوب آهن اصفهان در کشور نقش صنعت مادر و تخصصی را دارد.
وی افزود: با توجه به تعاملات ارزشمند مدیران ذوب آهن و بانک ملت، همکاری های دو جانبه در جهت رفع مشکلات و زمینه رشد و شکوفایی بیشتر اشتغال و تولید هموار خواهد شد.
مدیر امور اعتباری و حقوقی بانک ملت با اشاره به جلسه مشترک با مدیریت عامل ذوب آهن، افزود: مقرر شد با توجه به شرایط ویژه تولید، پرداخت بدهی های گذشته این شرکت تسهیل و با نرخ سود مناسب تعیین تکلیف شود . 
ابراهیمی گفت: مشاهده تلاش ها و زحمات پولادمردان ذوب آهن، احساس غررو و افتخار را در وجود هر ایرانی ایجاد می کند و وظیفه ما را بعنوان متولیان اقتصادی و بانکی کشور در جهت حفظ اشتغال و تولید سنگین تر می کند . 
مدیر امور حقوقی و اعتباری بانک ملت گفت : بانک ملت تسهیلات رفاهی و اعتباری مناسبی را برای خانواده بزرگ ذوب آهن بعنوان یک مشتری بزرگ و مهم فراهم کرده و همکاری های متقابل را ادامه خواهد داد. 
مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان در این جلسه گزارشی از وضعیت و شرایط اقتصادی و مالی این شرکت ارائه داد.
احمد صادقی گفت: ذوب آهن برای خروج از بحران تصمیم جدی دارد، اما اکنون فشار بدهی های مالی به بانک ها، شرایط را سخت و دشوار کرده است . وی افزود: امیدواریم همه بانک ها و بویژه بانک ملت درشرایط خاص فعلی همکاری مناسبی با ذوب آهن داشته باشند. 
مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به سیاست ها و برنامه های خود در ماههای گذشته گفت : حل مشکلات ذوب آهن با برنامه ریزی های اقتصادی امکان پذیر است./ایمنا
نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا