بانک رفاه

تشریح هفت سین سازمانی بیمه حافظ

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، عبدالرسول عطایی،مدیر عامل بیمه حافظ در نخستین دیداربا مدیران و کارکنان دفتر ارتباطی تهران ضمن تبریک سال جدید با بیان آنکه بایستی هر شرکتی در سال جدید خود در کنار هفت سین نوروزی خود، هفت سین سازمانی خود را چینش کنند اظهار داشت: سلامت سازمانی، سادگی فرآیندها، رفع بروکراسی، سودمندی عملکرد،سختکوشی، سرمایه های فکری، سرمایه های مادی و سنجش عملکرد به عنوان هفت سین سازمانی شرکت بیمه حافظ می باشد که امیدوارم بتوانم در طول سال در بهبود آن گام برداریم.

مدیرعامل شرکت بیمه حافظ افزود: اعتقاد داریم در یک شرکت، تمامی حرکتهای بایستی با برنامه و راهبرد باشد تا بیشترین بهره وری را داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: تقویت روحیه کارگروهی، زنده نگه داشتن ارزشهای سازمانی، بازاریابی و تبلیغات، توجه ویژه به مسئولیتهای اجتماعی، کاهش هزینه های اداری، مدیریت ریسک، ارایه خدمات نوین الکترونیکی، پیگیری مطالبات، پرداخت سریعتر خسارتها، توجه ویژه به حاکمیت شرکتی، استفاده از ظرفیتهای موجود در مناطق آزاد و ویژه، توجه ویژه به برنامه های مرتبط با دریا و انرژی از اهداف و برنامه های اصلی این شرکت در سال جدید می باشد.

عطایی، همچنین با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۷ به سال حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی، ضمن تاکید بر حمایت شرکتهای بیمه و بیمه حافظ از کالای ایرانی، دستورات لازم جهت اجرایی شدن این طرح در شرکت بیمه حافظ را صادر کرد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا