بانک رفاه

تقدیر بانک صادرات از مدال آور المپیک

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در آیینی که به مناسبت شصت و چهارمین سالروز تاسیس بانک صادرات ایران در مدیریت شعب این بانک در استان البرز و با حضور جام‌خانه مشاور مدیرعامل و مدیرامور ارتباطات و خدمات مدیریتی، مرتضوی اسکویی مدیر امور شعب منطقه شش، جهانی رئیس اداره کل روابط‌ عمومی و جمعی از مدیران و کارکنان شاغل و بازنشسته مدیریت شعب آن استان برگزار شد، از خانم کیمیا علیزاده نخستین و تنها بانوی افتخارآفرین و مدال آور ایرانی که در تاریخ ایران در بازی های المپیک تجلیل به عمل آورد.
 بر اساس این گزارش علیزاده توانست با ١٨ سال سن به عنوان جوان ترین مدال¬ آور تاریخ کشور در ادوار المپیک، مدال برنز مسابقات تکواندوی المپیک٢٠١۶ریوی برزیل را با شایستگی کسب کند. همچنین بانک صادرات ایران به رسم قدرشناسی و به پاس زحمات و تلاش های خانم مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران، این بانوی افتخارآفرین را نیز مورد تقدیر قرار داد.
شایان توجه است: بانک صادرات ایران در کنار انجام فعالیت های کلان اقتصادی و توجه به توسعه زیر ساخت و بسترهای اقتصادی کشور، انجام فعالیت های اجتماعی، توجه و اهتمام به پرورش نسل های آتی و آینده سازان کشور را نیز در دستور کار قرار داده و در این رابطه نسبت به ساخت ١۵ مدرسه و کتابخانه در اقصی نقاط کشور اقدام کرده است.

 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا