تمدید جدیدترین گواهینامههای ایزو ۱۰۰۱۵ و ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴ بیمه کوثر
![](https://www.donyayebank.ir/wp-content/uploads/old_site/571853101326673.jpg)
به گزارش دنیای بانک و بیمه، به گزارش روابطعمومی بیمه کوثر و اعلام مدیر سیستمها و تطبیق مقررات بیمه کوثر، در یافت این گواهینامهها سندی بر تعهد شرکت بیمه کوثر به ارتقای سطح مدیریت کیفیت، اصلاح فرایندها، بهبود عملکرد، افزایش رضایت مشتریان و سایر ذینفعان، استفاده بهینه از منابع و کاهش هزینههای ناشی از ریسکهای بالا است.
مسعود طاهری با بیان اینکه سومین دوره « ممیزی مراقبتی » توسط شرکت IMQ برگزار شد، گفت: در این دوره گواهینامههای استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت آموزش (ISO10015)، راهنمایی برای رسیدگی به شکایات مشتریان ISO10002 نسخه 2018 و راهنمایی برای سنجش رضایت مشتریان ISO10004 نسخه ۲۰۱۸ را دریافت کردیم. شرکت بیمه کوثر برای سومین سال متوالی گواهینامههای استاندارد مدیریت کیفیت ایزو در بخشهای سنجش رضایت مشتریان نسخه۲۰۱۸، آموزش و رسیدگی به شکایات مشتریان نسخه۲۰۱۸ را دریافت کرد.