بانک رفاه

تمدید قرارداد مازاد خسارت بیمه اتکائی با بیمه مرکزی

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، به نقل از بیمه اتکایی امین،سید مصطفی کیایی با بیان اینکه بیمه اتکائی امین صرفا به دنبال اسم و رسم همکاری با خارجی های نیست، عنوان داشت: در این راستا هیات مدیره شرکت بیمه اتکایی امین بنابر پیشنهاد مدیر عامل ،در خصوص تمدید قرارداد مازاد خسارت این شرکت با بیمه مرکزی موافقت کرد.

مصطفی کیایی تصریح کرد: به دلیل پایان قرارداد مازاد خسارت بیمه اتکائی امین ، این شرکت مطالعات زیادی را در خصوص تمدید این قرارداد به انجام رساند که با توجه به سرمایه ،سودآوری و ذخایر بیمه اتکایی امین ، اولین درخواست جهت تمدید قرارداد مازاد خسارت را به بیمه مرکزی ارایه کرد؛ اگرچه همزمان مذاکرات مختلفی به صورت حضوری با شرکت اسکور و دیگر بیمه گران اتکایی اروپایی به انجام رساند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت بیمه اتکایی امین همکاری با بیمه گران اتکایی خارجی را به هر قیمتی نمی پذیرد ،اظهار داشت: بیمه اتکائی امین به دلیل برخی موانع مانند چالش های پرداخت خسارت از سوی خارجی ها و همچنین جهت جلوگیری از خروج ارز از کشورتصمیم گرفت ، با شرکتهای بیمه اتکائی خارجی وارد قرارداد نشود.
مدیر عامل بیمه اتکایی امین در ادامه عنوان داشت:پس از بررسی‌های لازم و در راستای حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و اتکاء به توانمندی های صنعت بیمه ایران در نهایت انعقاد قرارداد مازاد خسارت با بیمه مرکزی در دستور کار قرار گرفت.
وی در ادامه إظهار امیدواری کرد شرکت بیمه اتکایی امین بتواند همچون سال گذشته با بیمه مرکزی و دیگر شرکاء خود تعامل لازم را برقرار کند.

بر اساس فارس محدودیت‌ تبادلات بانکی از مهمترین چالش ‌های شرکت‌ها در فعالیت‌های بین‌المللی است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا