تودیع و معارفه تعدادی از مدیران شعب استان تهران

مراسم تودیع و معارفه مدیران شعب پانزده آبان، تجارت، آزادی، شمیران و نمایشگاه در مراسم جداگانه با حضور معاونین  مدیر عامل، مدیرکل هماهنگی امور استانها وشعب، مدیرکل بیمه های مسئولیت، مدیرکل امور ایثارگران، مدیرکل دفتر مدیرعامل و مدیرکل استان تهران در روز چهارشنبه مورخ 1403/3/30 برگزار گردید. در این مراسم ضمن تکریم و تقدیر از زحمات مدیران پیشین شعب مذکور، مدیران جدید معرفی شدند.

به گزارش دنیای بانک و بیمه ؛ امیررضا نعمت اللهی معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگیها طی سخنانی از مدیران جدید شعب درخواست کرد ضمن توجه به راهبردها و سیاستهای پنج گانه اخیر شرکت نسبت به افزایش سهم بازار، ایجاد مانده عملیات مثبت و توجه به انسجام کارکنان و نمایندگان که از اهداف اصلی تعیین شده مدیرعامل می‌باشد، اقدام نمایند.

مهدی متقی پور سرپرست معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع نیز با اشاره به لزوم ایجاد انگیزه در همکاران و فراهم نمودن همدلی میان آنها، تاکید کرد: عملکرد شعب و مدیران آن به صورت دوره ای مورد بررسی خواهد گرفت.

سید میثم حسینی لر معاون محترم برنامه ریزی و نوآوری با اشاره به نهایی شدن برنامه معاونت‌ها اشاره داشت: امور شرکت طی برنامه های تبیین شده پیش خواهد رفت و براساس راهبرد مدیرعامل سیاست گذاری در ستاد صورت می پذیرد و انتظار می‌رود شعب برنامه و سیاست های شرکت را اجرا نمایند.

شایان ذکر است در این مراسم مدیران جدید نقطه نظرات و برنامه های خود را برای نیل به اهداف سازمانی مطرح کردند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا