بانک رفاه

توقع بانک صادرات از مدیران استانی

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک،عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب استان خراسان شمالی، بر نقش‌آفرینی بیشتر بانک متبوعش در اقتصاد کلان کشور تاکید کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، فتحعلی‌زاده در مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب استان خراسان شمالی که با حضور صدیق معاون شعب و بازاریابی و جمعی از مدیران و کارکنان مدیریت شعب استان خراسان‌شمالی برگزار شد  با اشاره به تاریخچه‌ تصویب قانون بانکداری بدون ربا گفت: در راستای این قانون، تسهیلات باید در محل خود مصرف شود، این رسالت متوجه دست اندرکاران است.
وی افزود: استان خراسان‌ شمالی ظرفیت‌های زیادی دارد و این توانمندی در نیروی انسانی این استان وجود دارد تا ضمن پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری اهداف اقتصاد مقاومتی را محقق کنند. 
فتحعلی‌زاده با اشاره به گستردگی شعب و خدمات بانک خاطرنشان کرد: بانک صادرات ایران با ۵۵ هزار نفر کارمند شاغل و بازنشسته، ٣٣ میلیون مشتری، ‌۴۶ میلیون حساب و حدود ۴٧ هزار سهامدار حقیقی و حقوقی، بزرگترین بانک بورسی کشور است که در اقصی نقاط کشور و در ٢٧ نقطه جهان حضور فعال و موثر دارد. 
وی تصریح کرد: نقش و جایگاه بانک در عرصه اقتصادی در کنار عظمت و خوشنامی، رسالت و وظایف سنگینی را بر دوش ما گذاشته که برای تحقق آنها نیازمند تلاش و کوشش بیشتری هستیم.
 این مقام مسئول افزود: مدیر عامل این بانک به منظور نقش آفرینی بیشتر در عرصه اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی جذب منابع بیشتر به منظور افزایش قدرت اعطای تسهیلات و همچنین وصول مطالبات معوق را به درستی هدف گذاری کرده است که برون داد فعالیت ها و اقدامات یاد شده موجب سودآوری بانک، رشد اقتصادی و اشتغال خواهد شد. 
فتحعلی‌زاده تحقق حاکمیت شرکتی را از دیگر تأکیدهای برنامه های محوری بانک برشمرد و اظهار داشت: در حاکمیت شرکتی باید پاسخگوی سهامداران، ذی‌نفعان، سپرده‌گذاران، دولت و کارکنان سازمان باشیم که منوط به مسئولیت‌پذیری است. 
 در این مراسم از تلاش های مهدی میری جهرمی مدیر سایق شعب استان خراسان شمالی تقدیر و علی طائی به عنوان مدیر جدید استان معرفی شد. 

 

 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا