بانک رفاه

جشنواره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، برای عضویت در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، چنانچه مشتری بانک ایران زمین نمی‌باشید، کافیست به یکی از شعب بانک مراجعه نموده و نسبت به افتتاح حساب اقدام نمایید، پس از ۲۴ ساعت به عضویت باشگاه بانک ایران زمین درخواهید آمد و از این پس می توانید، با انجام تراکنش‌های بانکداری الکترونیک و افزایش مانده موجودی به کسب امتیاز و افزایش رتبه خود بپردازید، و امتیاز ها را در انواع سبد هدایای نقدی، غیر نقدی، خدماتی،قرعه کشی، احسان و نیکی، بازی و سرگرمی هزینه نمایند.

مشتریان فعلی بانک ایران زمین نیز می‌توانند از طریق سپرده های فعلی خود و استفاده بیشتر از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین، امتیاز کسب نمایند، لذا الزامی به افتتاح حساب جدید نمی‌باشد. مشتریان می توانند با ارسال عدد ۳ (فونت لاتین) به شماره ۳۰۰۰۶۹۰۵ نسبت به دریافت نام کاربری و کلمه عبور خود اقدام نمایند و از محیط جذاب باشگاه مشتریان بانک ایران زمین لذت ببرند.

 لینک ها :
 وب سایت باشگاه : http://club.izbank.ir
 قوانین باشکاه : http://club.izbank.ir/Ghanoon_Club.pdf
 پنل کاربری : http://club.izbank.ir/Default.aspx
 ربات بانک ایران زمین : https://t.me/izbankbot
 جوایز نقدی :

  • اگه مجموع امتیازی که به دست آوردین به ۵۰.۰۰۰  امتیاز رسید و ۱۵۰ امتیاز  هم توی بخش بانکداری الکترونیک کسب کردید، شما میتونید یک کارت هدیه ۵۰.۰۰۰ تومنی از بخش هدایای نقدی بگیرید. برای داشتن این هدیه ۲۰.۰۰۰ امتیاز از مجموع امتیازهاتون کم میشه.
  •  اگه مجموع امتیازی که به دست آوردین به ۱۰۰.۰۰۰  امتیاز رسید و ۱۵۰ امتیاز  هم توی بخش بانکداری الکترونیک کسب کردید، شما میتونید یک کارت هدیه ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومنی از بخش هدایای نقدی بگیرید. برای داشتن این هدیه ۴۰.۰۰۰ امتیاز از مجموع امتیازهاتون کم میشه.

 قرعه کشی :
اگه شما از خط ۱۶۰ امتیاز الکترونیک  گذشته باشید و حداقل ۶۰۰۰ امتیاز جمع کرده باشید، می تونید شانس خودتون رو توی یک دور قرعه کشی آنلاین چرخ گردون امتحان کنید. برای شرکت توی این قرعه کشی ۴۰۰۰ امتیاز از شما کم میشه.
خرید شارژ موبایل :

  • شما با بدست آوردن امتیاز های لازم، از طریق "ربات" بانک ایران زمین می تونید برای خودتون شارژ مستقیم تلفن همراه بخرید.
  •  اگه شما ۳۰۰۰ امتیاز داشته باشید و امتیاز بانکداری الکترونیک شما به ۳۰ رسیده باشه به راحتی می تونید از طریق ربات بانک ایران زمین شارژ مستقیم ۲۰۰۰ تومنی برای سیم کارت های اعتباریتون بخرید. بابت خرید هر شارژ ۲ هزار تومنی ۱۶۰۰ امتیاز از شما کسر میشه.
  •  اگه تونستید امتیاز بانکداری الکترونیک خودتون رو به ۶۰  امتیاز برسونید، امکان خرید شارژ ۵ هزار تومنی برای شما توی ربات هوشمند بانک ایران زمین فعال میشه. برای خرید هر شارژ ۵ هزار تومنی ۴۰۰۰ امتیاز از شما کسر میشه.
  •  اگه ۹۰ امتیاز بانکداری الکترونیک داشته باشید، امکان خرید شارژ ۱۰ هزار تومنی برای شما فعال میشه. بابت خرید شارژ ۱۰ هزار تومنی ۸۰۰۰ امتیازتون کم میشه.

 بازی و سرگرمی :
مشتریانی که بازی های رایانه ایی رو دوست دارن ، باشگاه مشتریان بانک ایران زمین و کمپین محیط زیستی همین یک زمین اونها رو دعوت به بازی نگهبان جنگل میکنه، شما میتونید با هزینه امتیاز هاتون در این بازی، هر روز با دوستاتون مسابقه بدید، و با کسب رتبه برتر، هدیه دریافت کنید. اطلاعات کامل و نحوه شرکت در مسابقه رو میتونید از صفحه ویژه بازی نگهبان جنگل دریافت کنید : http://club.izbank.ir/game.aspx
 هدایای غیر نقدی :
باشگاه مشتریان بانک ایران زمین با همکاری شرکای تجاری خودش سعی می کنه با توجه به نیاز اعضای مشتریان بن کارت تخفیف کالا و خدمات میده . برای این منظور با ورود به پنل کاربری خودتون توی باشگاه و ورود به بخش "سبد هدایای غیر نقدی" از بن های تخفیفی که برای شما تهیه شده با خبر بشید.
وب سرویس باز (API) :
باشگاه با استفاده از ابزار وبسرویس باز (API) خودش، امکانی رو در اختیار اعضای  خودش قرار میده که امتیازش رو خارج از محیط باشگاه هزینه کنه.
 نکته : دسترسی به سرویس های بالا از سایت باشگاه و "ربات بانک ایران زمین" امکان پذیره.
سخن آخر :
برای  با خبر شدن از اتفاقات و اخبار باشگاه مشتریان حتماً عضو کانال رسمی بانک ایران زمین باشید تا فرصت های بعدی رو از دست ندید.https://t.me/izbank

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا