بانک رفاه

جشنواره پرجایزه بانک رفاه کارگران را از دست ندهید

به گزارش دنیای بانک، آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی و شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز، تا آخر اسفندماه سال ۱۴۰۰ خواهد بود. البته اگر شما نزد بانک رفاه حساب قرض الحسنه پس‌انداز دارید و می خواهید بر مبلغ موجودی خود بیافزایید، لازم نیست به شعبه بروید، چرا که با هر کدام از خدمات آنلاین بانک رفاه می توانید موجودی حساب را افزایش دهید.
جایزه های جذاب بانک رفاه برای شما
در جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران جایزه های جذاب البته با استناد به مقررات بانک مرکزی پیش بینی شده که شامل جایزه های نقدی، کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل، کمک هزینه خرید صنایع دستی و همچنین کمک هزینه تحصیلی می شود. فهرست جایزه ها را ببینید و فرصت را از دست ندهید.
• ۱۴۰ میلیارد ریال برای ۱۴۰ نفر: یکی از جوایز این دوره جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه، جایزه ویژه نقدی یک میلیارد ریالی برای ۱۴۰ نفر است که به قید قرعه به هر نفر مبلغ یک میلیارد ریال اهداء خواهد شد. برندگان خوش شانس می توانند جایزه خود را به صلاحدید خودشان هزینه یا سرمایه گذاری کنند. این جایزه ویژه و ارزنده بانک رفاه به کدام ۱۴۰ مشتری دارای حساب قرض الحسنه پس‌انداز می رسد؟ شاید شما. بله شما فقط زودتر حساب قرض الحسنه پس انداز خود را شارژ کنید.
• خرید لوازم خانگی تولید داخل با جایزه بانک رفاه کارگران: جایزه ارزنده دیگر جشنواره بانک رفاه برای کسانی که نزد این بانک حساب قرض الحسنه پس‌انداز دارند، ۵۰۰ میلیون ریال به عنوان کمک هزینه خرید لوازم خانگی به ازای ۱۰۴۰ برنده قرعه کشی است. کل جایزه این دوره بانک رفاه برای خرید لوازم خانگی تولید داخل ۵۲۰ میلیارد ریال ارزش دارد که بین ۱۰۴۰ نفر به قید قرعه و به صورت شفاف تقسیم خواهد شد. پس اگر به فکر خرید جهیزیه هستید یا قصد خرید لوازم خانگی دارید، روی جایزه این دوره بانک رفاه حساب کنید.
• خرید صنایع دستی: فرش دستباف یا گلیم و گبه؛ شاید هم دنبال خرید صنایع دستی دیگری هستید تا خانه خود را با دسترنج هنرمندان صنایع دستی ایران تزیین کنید. بهترین فرصت اکنون در اختیار شماست تا در جشنواره بانک رفاه کارگران یکی از ۲۰۴۰ برنده احتمالی جایزه کمک هزینه خرید صنایع دستی آنهم به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال باشید. البته فراموش نکنید که خرید صنایع دستی واقعی یک سرمایه گذاری است چرا که ارزش آنها حفظ می شود. بانک رفاه هم به این دلیل ۲۰۴ میلیارد ریال از کل جایزه پیش بینی شده در جشنواره حساب های قرض الحسنه پس‌انداز را برای خرید صنایع دستی در نظر گرفته چرا که اعتقاد دارد حمایت از هنرمندان این صنعت یک مسئولیت اجتماعی و ملی است.
• تحصیل فرزندان خرج دارد: تحصیل کردن یعنی سرمایه گذاری برای آینده فرزندان شما. یادمان باشد وقتی کرونا آمد و آموزش ها آنلاین شد، خیلی ها برای خرید یکی از ابزارها به منظور آموزش آنلاین فرزندان شان دچار مشکل شدند. این روزها تحصیل خرج دارد و بانک رفاه کارگران با درک این واقعیت و نیاز، بخشی از جایزه دوره آتی جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه را به کمک هزینه تحصیلی اختصاص داده است. پس برای اینکه در آینده بتوانید کمک خرجی برای تحصیل فرزندان‌تان داشته باشید، جایزه ۳۲۰ میلیارد ریالی بانک رفاه کارگران برای این منظور پیش‌بینی شده است. البته این جایزه قرار است بین ۶ هزار و ۴۰۰ مشتری بانک دارای حساب های قرض الحسنه پس‌انداز به قید قرعه تقسیم شود.
چگونه حساب باز کنیم؟
اگر می خواهید شانس خودتان را برای برنده شدن امتحان کنید یک حساب قرض الحسنه پس‌انداز نزد یکی از شعب بانک باز کنید و حداقل ۵۰ هزار تومان در حساب تان تا پایان ۲۷ خردادماه سال آینده پس انداز کنید. این جایزه ها به کسانی تعلق می گیرد که در روز برگزاری مراسم قرعه کشی که با حضور مدیران ارشد بانک و نهادهای ناظر قانونی برگزار می شود حساب شان بسته نباشد، حداقل ۵۰ هزار تومان در حساب شان باشد و صاحبان حساب یادشان باشد که کد شهاب هم باید داشته باشند. زیاد نگران کد شهاب نباشید.چرا که اخذ اطلاعات، تکمیل و دریافت شناسه شهاب توسط بانک‌ها صورت می‌گیرد و مشتریانی که قبلا در بانک‌ها احراز هویت شده‌اند، نیازی به مراجعه به بانک‌ها ندارند؛ بنابراین اگر در زمان افتتاح حساب، اطلاعات فردی خود را به‌صورت کامل در برگه‌های بانکی پر کرده‌اید و مدارک شناسایی لازم را به بانک ارائه داده‌اید، نگرانی بابت صدور کد شهاب نداشته باشید.

 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا