بانک رفاه

حضور بیمه حافظ در آیورا

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، غرفه شرکت بیمه حافظ در اجلاس (آیورا) پذیرای مسئولان، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی داخلی و خارجی بود.

به گزارش ایسنا، نخستین اجلاس کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا) در تالار همایش‌های بین‌المللی سازمان منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

شرکت بیمه حافظ علاوه بر حضور در این اجلاس و برپایی غرفه، سالن و نمایشگاه اجلاس بین‌المللی «آیورا» را تحت پوشش بیمه مسئولیت قرار داد.

در حاشیه این اجلاس مهدی ریاحی‌فر مدیرعامل شرکت بیمه حافظ در غرفه این شرکت با حمیدرضا مومنی مدیرعامل منطقه آزاد قشم، اسماعیل زمانی مدیرعامل منطقه آزاد اروند، رضا مسرور مدیرعامل منطقه آزاد انزلی، ابراهیم باقرزاده معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه ارس به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین اکبر ترکان مشاور رییس جمهوری ایران از غرفه بیمه حافظ بازدید داشته و از نزدیک با فعالیت‌های نخستین شرکت بیمه خصوصی در مناطق آزاد آشنا شد.

علاوه بر آن مدیرعامل شرکت بیمه حافظ، جلساتی نیز با علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان، محمد صادق مبرهن دبیر اجرایی اتاق بازرگانی و صنایع منطقه آزاد چابهار برگزار و درخصوص بیمه و سرمایه‌گذاری در این منطقه و سایر مناطق ویژه استان سیستان و بلوچستان با ریاحی‌فر به گفت‌وگو پرداختند.

نخستین اجلاس کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا) با حضور ۲۱ کشور جهان و با همکاری و مشارکت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، وزارت امور خارجه، استانداری سیستان و بلوچستان و سازمان منطقه آزاد چابهار در این منطقه برگزار شد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا