بانک رفاه

حضور مدیرعامل بانک دی در میزگرد پاسخگویی تلفنی

 به گزارش روابط عمومی بانک دی، در این میزگرد پاسخگویی تلفنی سه ساعته به سوالات مشتریان و کارکنان درباره شرایط کنونی بانک دی در بازار بانکی کشور، فروش اموال مازاد، بهبود شرایط ترازنامه مالی و نیز برنامه‌های آینده بانک پاسخ داده شد.
«میزگرد پاسخگویی» بانک دی تا ۹ شهریور ماه، مطابق زمانبندی اعلام‌شده در مرکز ارتباط با مشتریان دایر خواهد بود. مشتریان می توانند از طریق شماره تلفن ۲۸۹۳۰، سوالات خود را مطرح و پاسخ مناسب را دریافت کنند.
همچنین به مناسبت «هفته دولت»، رییس و معاونان شعب بانک دی در میز خدمت به صورت مستقیم پاسخگوی مشتریان خواهند بود.
نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا