دریافت ریزتراکنش و گزارش پذیرندگان posبانک سپه

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، پایانه فروش (POS) دستگاهی است که از طریق ارتباط تلفنی یا شبکه‌ای به سیستم بانکی با اتصال به شماره حساب مشتری امکان انتقال خودکار مبلغ خرید از حساب مشتری (دارنده کارت) به حساب فروشنده (پذیرنده کارت) را فراهم می‌سازد.

خدمات و مزایا:
1- پرداخت الکترونیکی وجه خرید

2- امکان دریافت موجودی حساب 

3- سرویس پرداخت شناسه‌داربر روی پایانه‌های فروشگاهی 

4- پرداخت قبوض سازمان های خدماتی

5- خرید شارژ تلفن همراه و…

 
نصب و پشتیبانی از پایانه فروش (POS) در مراکز فروش کالاها و خدمات:
 
پذیرندگان پایانه های فروش بانک سپه، پس از نصب دستگاه در صورت نیاز به پشتیبانی اعم از خرابی دستگاه، درخواست Roll، و یا رفع مغایرت می توانند با شماره تلفنهای مرکز تماس (Call Center) شرکت پشتیبان مندرج در برچسب الصاق شده بر روی پایانه های فروش به شرح ذیل تماس حاصل نمایند:
– شرکت پرداخت الکترونیک سامان: 84080-021 / وب سایت: www.sep.ir
– شرکت کارت اعتباری ایران کیش : 85949-021 / وب سایت: www.irankish.com
– شرکت پرداخت الکترونیک پارسیان : 2318-021 / وب سایت: www.pec.ir
– شرکت آسان پرداخت پرشین : 83333-021 و 1505 / وب سایت: www.asanpardakht.ir
– شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد: 23505-021 / وب سایت: www.pep.co.ir
 
 

 
     ریزتراکنشها و گزارشهای پایانه فروش (POS) پذیرندگان طرف قرارداد بانک سپه
 
پذیرندگان (فروشندگان) در صورت تمایل به دریافت ریزتراکنش ها و گزارش های پایانه های فروش (POS) نصب شده در محل کسب و کار خود کافی است به وب سایت شرکتهای طرف قرارداد بانک سپه مراجعه نمایند.
 
   شرکت پرداخت الکترونیک سامان
 شماره مرکز تماس: 84080
 لینک ثبت نام در پورتال: https://merchants.sep.ir/Secure/Login.aspx
 لینک پورتال دریافت گزارش: https://merchants.sep.ir/MerchantsReports.aspx
 برای دریافت نام کاربری و رمز عبور با مرکز امداد مشتریان شرکت تماس گرفته شود. 
 
   شرکت کارت اعتباری ایران کیش
 شماره مرکز تماس: 85949
 لینک ثبت نام در وب سایت: https://mrs.irankish.com/Mrs/Account/SignUp
 لینک پورتال دریافت گزارش: https://www.irankish.com/page/transaction
 در پورتال شرکت گزینه ثبت نام و سپس سیستم ایجاد کاربری را انتخاب و با وارد نمودن کد ملی نام کاربری و رمز ورود دریافت می شود. 

 با وارد نمودن نام کاربری و رمز ورود ریزتراکنشها و گزارشات مربوط قابل دریافت است. 
 
   شرکت پرداخت الکترونیک پارسیان
 شماره مرکز تماس: 2318
 لینک پورتال دریافت گزارش: https://portal.pec.ir/Account/MerchantLogin
 روبات تلگرام: PecBot@
 با ورود به روبات تلگرامی به آدرس درج شده و با انتخاب گزینه ثبت نام و سپس وارد نمودن کد ملی و شماره همراه و در آخر کد پایانه از طریق سامانه 50002318 پیامک خوشامدگویی و اعلام ثبت موفق اطلاعات به پذیرنده ارسال شده و به منظور دسترسی به فرآیند دریافت ریزتراکنشها و گزارشات می بایست کد امنیتی ارایه شده را در روبات تلگرام وارد نماید. 
 
   شرکت آسان پرداخت پرشین
 شماره مرکز تماس: 83333
 لینک پورتال دریافت گزارش: http://asanpardakht.ir/portals
 با نصب دستگاه، کدکاربری، و رمز ورد به پورتال شرکت از طریق پیامک به پذیرنده ارسال می شود در صورت فراموشی برای دریافت مجدد کدکاربری و رمز عبور با مرکز تماس شرکت تماس حاصل شود.

 در پورتال شرکت با وارد نمودن کد پذیرنده (مندرج بر روی دستگاه)، کدکاربری و رمز عبور وارد بخش پذیرندگان شده و ریزتراکنش و گزارشات مربوط را دریافت نمایند.

 
   شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد
 شماره مرکز تماس: 23505
 لینک پورتال دریافت گزارش: https://www.pep.co.ir/transaction-report و یا :  https://psp.fanap.ir
 برای دریافت نام کاربری و رمز عبور با مرکز امداد مشتریان شرکت تماس گرفته شود. 
 

 
     
  پایانه‌های شعب (Pin Pad)  
  چاپ



     دریافت خدمات برداشت، مانده‌گیری و انتقال وجه شتابی بر روی پایانه‌های شعب (Pin Pad)


با استفاده از این خدمت، دارندگان کارت‌های سایر بانک‌ها می‌توانند از طریق پایانه‌های شعب (Pin Pad) بانک سپه، خدمات برداشت، مانده‌گیری و انتقال‌وجه را به شرح ذیل دریافت نمایند:
1- برداشت وجه شتابی (کارت سایر بانک‌های عضو شتاب و مؤسسات طرف قرارداد بانک سپه)، تا سقف مبلغ روزانه 5.000.000 ریال
2- مانده‌گیری شتابی (کارت سایر بانک‌های عضو شتاب و مؤسسات طرف قرارداد بانک سپه)
3- انتقال وجه شتابی (کارت سایر بانک‌های عضو شتاب و مؤسسات طرف قرارداد بانک سپه)، تا سقف مبلغ روزانه 150.000.000 ریال


بر اساس تعرفه ابلاغی بانک مرکزی ج.ا.ا. کارمزد برداشت وجه شتابی از طریق پایانه شعب 10،000 ریال، کارمزد مانده‌گیری شتابی از طریق پایانه شعب 2،000 ریال و کارمزد انتقال وجه کارت به کارت شتابی از طریق پایانه شعب  نیز به شرح جدول زیر است که به صورت خودکار از حساب متصل به کارت مشتری برداشت می‌شود.
 

مبلغ مورد انتقال

کارمزد

مبلغ مورد انتقال

کارمزد

تا 10 میلیون ریال

5.000 ریال

از 80  تا 90  میلیون ریال

21.000 ریال

از 10 تا 20 میلیون ریال

7.000 ریال

از 90  تا 100 میلیون ریال

23.000 ریال

از 20 تا 30 میلیون ریال

9.000 ریال

از 100 تا 110 میلیون ریال

25.000 ریال

از 30 تا 40 میلیون ریال

11.000 ریال

از 110 تا 120 میلیون ریال

27.000 ریال

از 40 تا 50 میلیون ریال

13.000 ریال

از 120 تا 130 میلیون ریال

29.000 ریال

از 50 تا 60 میلیون ریال

15.000 ریال

از 130 تا 140 میلیون ریال

31.000 ریال

از 60 تا 70 میلیون ریال

17.000 ریال

از 140 تا 150 میلیون ریال

33.000 ریال

از 70 تا 80 میلیون ریال

19.000 ریال

   


توجه: لازم به ذکر است با عنایت به لزوم احراز هویت دقیق مشتریان هنگام ارائه خدمات حضوری، ارائه خدمات شتابی در شعبه، صرفاً به اشخاص حقیقی دارنده کارت‌های بانام و پس از احراز هویت دقیق آنان امکان‌پذیر است. 

 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا