بانک رفاه

دریافت سه گواهینامه مدیریت کیفیت توسط بیمه‌کوثر

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، به نقل از روابط‌ عمومی و اعلام رییس اداره سازماندهی و توسعه مدیریت برنامه ­ریزی و پایش عملکرد بیمه‌کوثر؛ این شرکت موفق به دریافت گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی راهنمایی برای رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO10002:2014)؛ راهنمایی برای سنجش رضایت مشتریان (ISO10004:2012) و استاندارد بین­‌المللی مدیریت کیفیت آموزش (ISO10015) شد.

مسعود طاهری با بیان اینکه مشتری مهمترین ناظر بر فعالیت‌های شرکت است، گفت:  این شرکت به‌منظور ارتقای سیستم مدیریت کیفیت، اصلاح و بهبود فرایندها و بهبود عملکرد و همچنین تحقق آیین‌نامه شماره "71" مصوب شورای‌عالی بیمه (با موضوع حمایت از حقوق بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان و صاحبان حقوق آن‌ها)؛ اجرای فرایند شناسایی، مستندسازی، پیاده‌سازی و انطباق با الزامات قانونی برای کسب سه استاندارد ایزو در حوزه مدیریت کیفیت را در دستور کار خود قرار داد.  
 
وی افزود: اخذ این استانداردها مرهون تلاش‌های بی‌شائبه و خالصانه تمامی همکاران در بخش­‌های مختلف شرکت است.

 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا