بانک رفاه

در مجمع بیمه آسیا چه گذشت؟

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن صنفی کارکنان شرکت بیمه آسیا در نوبت دوم ، با هماهنگی و نظارت وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی روز چهارشنبه مورخ ۱۲ آبان ماه سال جاری از ساعت ۱۳ در سالن اجتماعات ساختمان شماره یک شرکت بیمه آسیا ، با حضور حدود ۳۳۷ نفر از اعضای گرامی انجمن برگزار گردید .
در این مجمع که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید افتتاح گردید ، با نظر حداکثری اعضای حاضر ، هیئت رئیسه مجمع و ناظرین انتخابات تعیین و اداره جلسه را به عهده گرفتند .
سپس گزارش هیئت مدیره انجمن صنفی کارکنان طی دوره یک ساله توسط آقای امین محمّدی نایب رئیس هیئت مدیره ارائه گردید و به تصویب حداکثر اعضای حاضر در جلسه رسید .
همچنین آقای داود سرائی عضو و خزانه دار هیئت مدیره ، گزارش مالی یک ساله انجمن را ارائه نمودند و تصویب گردید .
آقای کیوان مالکی بازرس انجمن صنفی نیز گزارش یک ساله ی خود را ارائه نمودند و به تصویب اعضای مجمع رسید .
طی برگزاری مجمع ، سیاست های کلّی ، خط مشی و برنامه های آتی هیئت مدیره نیز بررسی و تصویب گردید .
در سال گذشته با توجه به افزایش تعداد اعضای انجمن صنفی ، دو نفر عضو علی البدل هیئت مدیره به عضو اصلی هیئت مدیره تغییر یافتند و هیئت مدیره انجمن فاقد عضو علی البدل گردید لذا انتخابات اعضای علی البدل هیئت مدیره و بازرس انجمن صنفی نیز پس از معرفی ۱۴ نفر کاندیداهای اعلامی و به صورت رأی کتبی و مخفی برگزار گردید .
در پایان ، پس از شمارش آرا و احتساب حداکثر آرای مأخوذه ، دو نفر به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره و یک نفر به عنوان بازرس انتخاب گردیدند .
هیئت مدیره انجمن صنفی کارکنان شرکت بیمه آسیا ضمن تقدیر و تشکر از اعضای محترم انجمن ، برای حضور و برگزاری مجمع ، امیدوار است اعضای محترم بیش از پیش ، هیئت مدیره انجمن را در راستای پیشبرد اهداف عالی انجمن که همانا اعتلا و پیشبرد شرکت بیمه آسیا می باشد یاری نمایند .
انجمن صنفی کارکنان شرکت بیمه آسیا اولین و تنها انجمن صنفی کارگری در صنعت بیمه ی کشور می باشد .
 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا