بانک رفاه

دست برتر بیمه آسیا در بازار بیمه

به گزارش دنیای بانک و بیمه،نگاهی به کارنامه بیمه آسیا نشان می‌دهد که این شرکت در آبان‌ماه امسال موفق شده بالغ بر ۴۲۳ میلیارد تومان درآمد از محل حق بیمه صادرشده داشته باشد در حالی که در این مدت بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان خسارت به بیمه‌گذاران پرداخت کرده است. از مجموع ۳ هزار و ۸۸۲ میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال حق بیمه تولیدی این شرکت در هشت‌ماه نخست امسال ۴۲ درصد در رشته بیمه شخص ثالث، ۲۴ درصد در رشته بیمه تکمیل درمان، ۱۲ درصد در رشته بدنه خودرو، ۸ درصد در رشته بیمه زندگی، ۶ درصد در رشته بیمه آتش‌سوزی و باربری و ۹ درصد هم در رشته بیمه‌های مسئولیت، مهندسی و سایر رشته‌ها بوده است.

همچنین از مجموع ۲ هزار میلیارد تومان خسارت پرداخت شده، سهم رشته بیمه شخص ثالث ۴۷ درصد، بیمه درمان ۲۶ درصد، بیمه بدنه خودرو ۱۳ درصد، بیمه زندگی ۷ درصد، بیمه آتش‌سوزی و بابری ۳ درصد و بیمه مسئولیت و مهندسی و سایر رشته‌ها هم ۳ درصد برآورد می‌شود.

به گزارش دنیای بیمه، شرکت بیمه آسیا مصمم است تا حق بیمه صادره خود را در پایان سال جاری به رقم خیره‌کننده ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برساند و تخمین زده می‌شود که خسارت پرداخت شده این شرکت در پایان امسال به رقم ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برسد. تا پایان آبان‌ماه هیات مدیره بیمه آسیا موفق شده تا ۷۲ درصد از حق بیمه پیش‌بینی شده را محقق سازد.

حفظ و ترکیب بهینه پرتفوی، فروش بیمه‌نامه‌های خرد در سطح کلان، افزایش فروش بیمه‌های زندگی از طریف برگزاری جشنواره‌های فروش و جذب نمایندگان فروش بیمه زندگی، جلوگیری از تمدید بیمه‌نامه‌های زیان‌ده، فروش بیمه‌نامه‌های آنلاین، عرضه محصولات بیمه‌ای ترکیبی، کنترل دقیق بر فرآیندهای صدور بیمه‌نامه‌ها و خسارت‌ها و همچنین انتخاب ریسک‌های بیمه‌ای مناسب محورهای اصلی و بنیادین بیمه اسیا برای افزایش سهم خود در بازار بیمه است.

برای مشاهده جدول و نمودارها در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا