بانک رفاه

دعوت سهامداران بانک سینا به مجمع

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، اداره نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری با انتشار نامه ای به مدیرعامل بانک سینا، از مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۴ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، مدیریت کل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری اعلام کرد که با توجه به بررسی های به عمل آمده توسط بازرسان بانک مرکزی و مفاد گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سینا بلامانع است.

همچنین از "وسینا" خواسته شد پس از برگزاری این مجمع، یک نسخه از صورت های مالی حسابرسی شده و مصوب سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ این بانک، به همراه تصویر صورت جلسه مجمع و خلاصه تکالیف و تصمیمات مجمع مذکور به مدیریت کل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری ارسال شود.

دعوت سهامدارن "وسینا" به مجمع

هیات مدیره بانک سینا، با انتشار اطلاعیه ای، سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده دعوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، سهامداران بانک سینا برای استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات ‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره به مجمع عادی به طور فوق العاده این شرکت دعوت شدند.

سهامداران "وسینا" می توانند در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۵، در محل تهران، خیابان مطهری، پس از میر عماد، پلاک ۱۸۷، طبقه چهارم، سالن اجتماعات برگزار میشود، حضور یابند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا