بانک رفاه

راه‌اندازی سامانه ارتباط با مشتریان بیمه کوثر

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک،  این سامانه به‌منظور جذب، حفظ و فراخوانی مشتریان موجود، گذشته و جدید و نیز ایجاد روابط دوسویه با آنان راه‌اندازی شده است. 

احمدرضا عصاری خاطرنشان‌کرد: بهبود خدمات، رضایت مشتری، کاهش هزینه ها، ارتباط فرد به فرد، حتی با میلیون‌ها مشتری از جمله ضرورت‌های پیاده‌سازی این سامانه است. 
وی با بیان اینکه در سال های اخیر با توجه به تحولات صورت گرفته در فناوری اطلاعات و ارتباطات و افزایش نقش شرکت‌های بیمه در زندگی روزمره و اجتماعی افراد، مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک رویکرد مهم در شرکت‌های بیمه‌ای در نظر گرفته شده است، گفت: تمرکز بر ایجاد ارتباط نزدیک‌ و عمیق‌ با مشتریان، سودمندی بیشتر مشتریان فعلی نسبت به مشتریان جدید، تجزیه و تحلیل اطلاعات مشتری برای تصمیم‌گیری اقتصادی، ارتباط موثر با مشتری بر مبنای داده های تبدیل شده به اطلاعات و بازاریابی اینترنتی و بازاریابی فرد به فرد و بازاریابی از طریق پایگاه داده‌ها از ویژگی‌های‌کاربردی مدیریت ارتباط با مشتری است. 
مدیر روابط‌عمومی و امورمشتریان بیمه کوثر در پایان از زحمات و مشاوره‌های همکاران معاونت‌های برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و فنی و نیز مدیریت فاوا در راه‌اندازی این سامانه تقدیر و تشکر کرد.
نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا