بانک رفاه

راه اندازی مرکز پیام اتومبیل بیمه‌کوثر

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه‌کوثر گفت: این مرکز براساس اصل مشتری‌مداری ضمن پاسخگویی به مشتریان، به شکایات و انتقادات مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی و از پیشنهادهای ارائه شده در راستای بهبود مستمر و ارائه شایسته‌تر خدمات بیمه‌ای بهره‌گیری خواهد کرد. وی از فعالیت ۲۴ساعته کارشناسان این مرکز خبرداد و گفت: بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان برای برقراری با این مرکز می‌توانند با شماره تلفن ۸۹۳۸۲ داخلی‌های ۳۸۲ و ۳۸۳ تماس بگیرند. مدیر بیمه‌های اتومبیل شرکت با بیان اینکه کارشناسان این مرکز از ساعت ۳۰/ ۸ صبح تا ۳۰/ ۱۶ بعدازظهر به‌صورت حضوری، پاسخگوی بیمه‌شدگان خواهند بود، افزود: بعد از ساعات اداری پیام مشتریان به‌صورت خودکار به تلفن کارشناسان پیامک شده و کارشناسان بعد از دریافت پیام در اسرع وقت به امور مشتریان رسیدگی خواهند کرد.


 
نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا