بانک رفاه

رسیدن به بانک دیجیتال هدف ماست

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، مجید شایسته، رئیس هیات مدیره بانک ایران زمین در ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت گفت: بانک ایران زمین فراتر از بانکداری الکترونیکی پیش می رود و رسیدن به بانک دیجیتال هدف ماست و این می تواند ما را یک گام به جلو ببرد.

در بحث بانکداری الکترونیک یک ضرورت و الزام است و مجبور هستیم که خودمان را با نظام بانکداری بین المللی همراه کنیم و نطام بانکداری الکترونیکی با توجه به نیازهای که در جامعه وجود دارد مانند انواع پرداخت ها ،اینترنت بانک، تلفن بانک و موبایل بانک و بقیه خدمات الکترونیکی یا جابجای های که از طریق الکترونیک صورت می گیرد یک الزام و واجب است. با توجه به اینکه شعار و برنامه دولت الکترونیک در برنامه کاری قرار دارد بانکداری هم باید الکترونیک و همراه با دولت الکترونیک باشد وگرنه دولت الکترونیک بدون بانکداری الکترونیک معنی و مفهومی کاملی نخواهد داشت.

همچنین سید محمدحسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت  گفت: با رشد شبکه های اجتماعی در کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه نیاز جامعه ما به ارتباط بانک و شبکه های اجتماعی هر روز بیشتر می شود و باید بانک های کشور با توجه به پیشرفت دیجیتالی مختلف در حوزه های مختلف بانکداری، ارتباطات و حتی اطلاع رسانی به سمتی حرکت کنند که با شبکه های اجتماعی ارتباط منطقی داشته باشند.
در حال حاضر بانک های بزرگ دنیا برای ارتباط مشتریان خود با واحدهای مصرف کننده و تولیدکننده کوتاهتر کنند به سمت و سوی رفتند که از شبکه اجتماعی بیشترین بهره رو ببرند.
بهترین راه حل برای بانک های کشور استفاده از تکنولوژی های به روز و فین تک ها و یا روش های مختلف برای پرداخت ها و طرح های الکترونیکی است در همین راستا بانک ایران زمین تلاش خواهد کرد در حوزه های مختلف و شبکه های اجتماعی مختلف با تلاش و قوت زیاد حضور داشته باشد و ضمن اطلاع رسانی، جدیدترین بانکداری را به عرضه مشتریان خود برساند امیدوارم همکاران ما در بانک ایران زمین با استفاده از این فرصت و این پتانسیل مناسب که در کشور حاکم است همراه با سرعت تکنولوژی در کشور اقدامات و خدمات مختلفی را در حوزه های مختلف بویژه به مشتریان محترم ارائه کند.
ششمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با حضور وزیر اقتصاد و دارائی، رییس بانک مرکزی، مدیران و کارشناسان  حوزه اقتصاد کشور، روز دوشنبه ۱۳ دی ۹۵ در مرکز همایش های برج میلاد آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عومی بانک ایران زمین، این بانک به عنوان یکی از حامیان در این همایش حضور دارد.
 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا