بانک رفاه

رشد تراکنش موفق سپهر بانک صادرات

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، میانگین تعداد تراکنش روزانه سامانه سپهر در خرداد ماه بالغ بر ١٨میلیون و ۶۵٣ هزار مورد بوده که این میزان بیانگر رشد ٧ درصدی تعداد تراکنش ها نسبت به ماه قبل تر می باشد . بر اساس این گزارش این بانک با بیش از ٣ هزار شعبه و واحد بانکی به عنوان بانک پیشگام در عرصه بانکداری نوین و انجام روزانه میلیون ها تراکنش از طریق درگاههای مختلف الکترونیکی نقش بسزایی در کاهش هزینه ها ، الودگی هوا و سفرهای درون شهری دارد.
براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفه جویی دروقت و هزینه هموطنان از سال ٧٩ نسبت به نصب و راه اندازی سیستم پردازش هوشمند رایانه های (سپهر) درشعب خود اقدام نموده است.
با توجه به  مزیت هایی نظیر سرعت، تنوع خدمات، سهولت وامنیت بالای این سامانه گروه های مختلف و  مشتریان استقبال روز افزونی برای استفاده از آن  نشان می دهند.
شایان ذکر است در سایر بخش ها و خدمات بانکی در سال جاری نیز مشتریان ضمن بهره مندی از خدمات مطلوب بانک صادرات در نظر سنجی های انجام شده توسط مجموعه های مرتبط مستقل مراتب رضایتمندی خود از کیفیت خدمات دریافتی از این بانک را  ابراز کرده اند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا