بانک رفاه

رشد تراکنش های بانک صادرات

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای افزایش سطح دسترسی مردم به ابزارهای نوین بانکی و کاهش هزینه‌ها، ترافیک و آلودگی هوا، توسعه این ابزارها را در اولویت قرارداده است. آمارهای عملکردی حاکی از آن است که در سال گذشته هرماه به طور متوسط حدود ۴۵ میلیون تراکنش توسط پایانه های فروش متصل به حسابهای انجام شده و همچنین هموطنان در خلال اسفندماه سال ٩۴ بیش از ۶٠ میلیون تراکنش مالی را به انجام رسانده اند که این میزان بیانگر رشد ٢۴ درصدی تعداد تراکنش ها نسبت به ماه قبل تر می باشد.
همچنین گزارش یاد شده بیانگر رشد ١٧ درصدی  تعداد کل تراکنش‌های سیستم سپهر در سال ١٣٩۴ نسبت به سال قبل می باشد که این میزان رشد حاکی استقبال بیشتر مردم از خدمات نوین این بانک است.
گفتنی است این بانک با افتتاح بیش از ۴۴ میلیون حساب الکترونیکی برای متقاضیان، صدور حدود ۵۶ میلیون انواع کارتهای الکترونیک و نصب و راه اندازی بیش از ۴٠٠ هزار دستگاه پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حسابهای بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا