بانک رفاه

رشد تراکنش پایانه‌های فروش بانک صادرات

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک،  به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای افزایش سطح دسترسی مردم به ابزارهای نوین بانکی و کاهش هزینه‌ها، ترافیک و آلودگی هوا، توسعه این ابزارها را در اولویت قرارداده است. آمارهای عملکردی حاکی از آن است که  بیش از ٣٩ میلیون تراکنش¬ توسط پایانه های فروش متصل به حسابهای این بانک در دی ماه انجام گرفته که این میزان بیانگر رشد ٣٠درصدی تراکنش ها نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال٩٣  می باشد.
همچنین گزارش یاد شده بیانگر رشد ١۵ درصدی تعداد کل تراکنش‌های سیستم سپهر در دی ماه سال جاری نسبت مقطع مشابه در سال قبل می باشد که این میزان رشد گویای استقبال بیشتر مردم از خدمات نوین این بانک است.
شایان ذکر است این بانک به منظور ارج نهادن به نقش و جایگاه مشتریان به تازگی طرح کلیک را عرضه نموده که طی آن کلیه مشتریان حقیقی که دارای حداقل یک حساب در این بانک هستند و یا نسبت به افتتاح حساب اقدام می‌نمایند، با استفاده از درگاه‌های الکترونیکی و انجام تراکنش‌های غیرحضوری می توانند اقدام به کسب امتیاز نمایند. این گزارش می افزاید امتیاز هر فعالیت در طرح کلیک براساس جدول جامع امتیازی بخش بانکداری الکترونیکی مندرج در وب سایت باشگاه مشتریان به نشانیclub.bsi.ir محاسبه گردیده و مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به سایت یادشده ضمن ثبت نام در باشگاه مشتریان امتیاز قابل کسب از هر فعالیت در طرح کلیک را مشاهده نمایند و از جوایز این طرح شامل دو دستگاه خودروی هیوندای IX٣۵، ١٠٠ عدد کمک هزینه خرید لپ تاپ، ٢٠٠ عدد کمک هزینه خرید گوشی هوشمند، ٢٠٠ عدد کمک هزینه خرید تبلت و ٢٠٠ عدد کمک هزینه خرید ساعت مچی هوشمند برخوردار شوند.
گفتنی است این بانک با ۴۶٨ هزار مشتری اینترنتی با میانگین حدود ١٢ میلیون تراکنش در ماه با رشد ٢١درصدی، تعداد ٣٩١هزار دستگاه پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حسابهای بانک صادرات ایران و صدور حدود ۵٣ میلیون انواع کارتهای الکترونیک به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا