بانک رفاه

روابط مستقیم بانک توسعه صادرات با بانک‌های روسی

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، مرادف افزود : بانک توسعه صادرات ایران از جمله بانک های مهمی است که در حال حاضر در مسکو فعالیت مستقیم دارد و سایر بانک ها نیز در تلاشند تا بتوانند این روابط را ایجاد کنند.وی گفت : تاکنون چندین ال سی برای تجار ایرانی از سوی بانک های روسی بازگشایی شده است و مشکلی از سوی بانک های روسیه وجود ندارد.
مرادف اظهار داشت : زمان بازگشایی ال سی برای تجار ایران از سوی بانک های روسی کمتر از 30 روز است.وی گفت : بانک های روسی برای بازگشایی ال سی با تجار ایرانی همکاری دارند و مشکلی برای گشایش اعتبار مالی با بانک های ایران وجود ندارد.
مراداف با اشاره به به همکاری بانک های روسی با بانک توسعه صادرات ایران از اقدامات سایر بانک های ایرانی هم برای ارتباط با بانک های روسی خبر داد.وی افزود: در شرایط فعلی فروشگاه های بزرگی از بخش خصوصی واردات محصولات کشاورزی ایران را به روسیه انجام می دهند.
مرادف گفت : شرکت های ایرانی 2 سال قبل سرمایه گذاری هایی را در زمینه بسته بندی و حمل و نقل برای ورود محصولات کشاورزی ایران به روسیه انجام دادند و در سال جاری نیز سرگرم صادرات این محصولات به مسکو هستند. وی افزود: تجار مازندرانی می توانند با این فروشگاه های بزرگ برای صادرات محصولات کشاورزی توافق کنند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا